Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki ogłasza przetarg
- Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Mickiewicza 12
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-17 2228 270 , fax. 0-17 2227 402
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki
ul. Mickiewicza 12 12
39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
tel. 0-17 2228 270, fax. 0-17 2227 402
REGON: 69069110700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont instalacji elektrycznej w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Remont instalacji elektrycznej w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Ropczycach 3.2 Zakres robót obejmuje: demontaże, przebudowa zasilania, układ pomiarowy oraz wewnętrzne linie zasilające, rozdzielnie elektryczne, instalacje wewnętrzne, oprawy oświetleniowe, pomiary elektryczne 3.3 Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w przedmiarach robót (załącznik nr 1), oraz w dokumentacji projektowej (załącznik nr 7) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453153001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - w tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca udokumentował, że: - dysponuje co najmniej 1 osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną jako kierownik robót w branży budowlanej (osoby lub osoba musi posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych) Osoby te muszą posiadać aktualny na dzień składanie ofert wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku braku dysponowania takimi osobami Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób. - zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlano-remontowe ( obejmujące swym zakresem wykonanie instalacji elektrycznej) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (brutto) każda. Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem wystawionym przez zlecającego, potwierdzającym, że w/w roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru przedmiotu umowy). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.2 Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt 3, wg formuły spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dostarczyć: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 3), b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik, f) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5). Do wykazu należy dołączyć kserokopie stosownych uprawnień oraz kserokopie wpisów na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, g) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3.1.h Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 4), 3.2 Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) Wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w punktach od 3.1.a do 3.1.d powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spropczyce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 1) Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej na dz. nr 939, 940, 945/1, 952/2 w Nadolu, 2) Budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej na dz. nr 931/1, 1177/1, 1177/2 w miejscowości Nadole, 3) Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym i odcinkiem sieci wodociągowej na dz. nr 206/47, 206/48, 206/49, 777, 795 w miejscowości Dukla oraz na dz. nr 1166/7, 1166/8, 1166/9, 1166/10, 1166/11 w miejscowości Nadole.
Dodano: 2015-04-02 - Wykonanie zadań inwestycyjnych pn.: Część 1 - Wykonanie oznakowania aktywnego nad przejściami dla pieszych ul. Wisłostrada os. Nagnajów Część 2 - Wykonanie oznakowania aktywnego nad przejściami dla pieszych ul. Orląt Lwowskich
Dodano: 2014-10-17 - Wykonanie instalacji stacjonarnego układu zasilania rezerwowego z agregatów prądotwórczych do budynków OND w Albigowej i L-29 w Rzeszowie
Dodano: 2013-05-08 - Budowa oświetlenia dla kompleksu boisk sportowych na terenie Publicznej Szkoły Podstawowej nr 4, przy ul. Niezłomnych 1 w Stalowej Woli
Dodano: 2011-08-29 - Remont instalacji elektrycznej w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Ropczycach
Dodano: 2011-07-25 - Wykonanie przyłączy do sygnalizatorów oraz budowa oświetlenia ulicznego dróg Domaradz - Podhyb i Budzisz
Dodano: 2009-11-13 - Remont instalacji elektrycznej w budynkach A, B i C Zespołu Szkół Zawodowych w Sędziszowie Młp.
Dodano: 2009-10-07 - Remont instalacji elektrycznej w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. ks. Piotra Skargi w Sędziszowie Młp
Dodano: 2009-10-05