Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - 5 części

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach - 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie instalacji elektrycznej w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach. 2. Zamówienie podzielone jest na 5 części: część 1 – Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Nowa 3 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na wymianie osprzętu, montażu opraw z czujnikiem ruchu i zmierzchu, wymianie przewodów na miedziane w izolacji polwinitowej o odpowiednich przekrojach, wymianie liczników energii elektrycznej, zastosowaniu napięcia 24V w obwodzie administracyjnym, wykuciu i zaprawie bruzd; część 2 – Remont instalacji elektrycznej w budynku przy ul. Przelotowa 5 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na wymianie osprzętu, montażu opraw z czujnikiem ruchu i zmierzchu, wymianie przewodów na miedziane w izolacji polwinitowej o odpowiednich przekrojach, wymianie liczników energii elektrycznej, zastosowaniu napięcia 24V w obwodzie administracyjnym, wykuciu i zaprawie bruzd; część 3 – Remont instalacji elektrycznej w lokalu przy ul. Chromika 11c/4 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na wymianie przewodów na miedziane w izolacji polwinitowej o odpowiednich przekrojach, wymianie tablicy rozdzielczej, wykuciu i zaprawie bruzd; część 4 – Remont instalacji elektrycznej w lokalu przy ul. Koszalińskiej 32/13 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na wymianie przewodów na miedziane w izolacji polwinitowej o odpowiednich przekrojach, wymianie tablicy rozdzielczej, wykuciu i zaprawie bruzd; część 5 – Remont instalacji elektrycznej w lokalu przy ul. Teatralna 2/3 w Katowicach. Prace polegać będą w szczególności na wykuciu i zaprawie bruzd, wymianie instalacji w lokalu stosując wyłącznik różnicowoprądowy, bezpieczniki typu S, wymianie przewodów i osprzętu instalacyjnego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót opisanych w przedmiarach robót tj : Dla części 1-2 wymianie przewodów instalacji elektrycznej, wymianie opraw i osprzętu elektrycznego, wymianie tablicy głównej (pomiarowo-rozdzielczej), wykuciu i zaprawie bruzd; Dla części 3-5 wymianie przewodów instalacji elektrycznej, wykuciu i zaprawie bruzd. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych, osób dokonujących sprawdzenia obwodów i wykonujących pomiary oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Jeżeli przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Tam gdzie w przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45315600-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach