Przetargi.pl
Remont instalacji elektrycznej – przeciwpożarowe wyłączniki prądu w budynkach nr 6 - 9 w Toruniu ul. Poznańska 11/13

KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Poznańska 11 lokal 13
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU
    ul. Poznańska 11 lokal 13
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 001036589
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kujawsko-pomorska-bip.ohp.pl/khp/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji elektrycznej – przeciwpożarowe wyłączniki prądu w budynkach nr 6 - 9 w Toruniu ul. Poznańska 11/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych instalacji elektrycznej – przeciwpożarowe wyłączniki prądu w budynkach nr 7 - 9 i połączenie wyłącznikiem ppoż. w budynku nr 6 w Toruniu ul. Poznańska 11/13
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczymb) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej,Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej finansowanie inwestycji.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w tym kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia (wykonaniem robót budowlanych) na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego nie niższą niż: 50.000 PLN.2) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowejW postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 1 robotę budowlaną, a w szczególności, że roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone oraz, że wartość co najmniej jednej z wykonanych robót budowlanych wynosiła minimum 25.000 zł bruttoW celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: Oświadczenia, że Wykonawca w danym przedziale czasowym wykonał prace remontowe na określoną kwotę – Załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawca przedłoży również stosowne referencje lub protokoły odbioru, z których wynikać będzie, że prace zostały wykonane należycie. Referencje lub protokoły odbioru muszą dotyczyć prac tożsamych z zakresem zamówienia, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale którego polega Wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów - wymagana liczba robót nie sumuje się). Ta sama zasada dotyczy podmiotów udostępniających zasoby.3) Dysponowanie osobamidysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie, zdolności, wykształcenie lub uprawnienia zawodowe.Wykonawca spełni warunek jeżeli:na potwierdzenie wymaganego warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca dołączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.Wykonawca wraz z niniejszym wykazem zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że osoby ujęte w wykazie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.3.1) Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. t.j. z 2022 poz.1510 ze zmianami) obejmują następujące rodzaje czynności:3.2) Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności związane bezpośrednio z realizacją zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia Podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. t.j. z 2022 poz.1510 ze zmianami).3.3) Wskazane wyżej czynności muszą być wykonywane, w całym okresie realizacji umowy, przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku rozwiązania umowy przez osobę zatrudnioną lub przez pracodawcę, jeżeli Wykonawca zamierza zatrudnić na to miejsce inną osobę, zobowiązuje się do zatrudnienia jej na podstawie umowy o pracę;3.4) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, nie krótszym niż trzy (3) dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu niżej wymieniony dowód, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób uczestniczących w realizacji zamówienia zgodnie z SWZ:a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;b) Poświadczone za zgodność z oryginałem (odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) kopie zanomizowanych aktualnych umów o pracę potwierdzających, że czynności związane z realizacją zamówienia są wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, zgodnie z deklaracją Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony);3.5) Dokumenty, o których mowa w ppkt 3.4 a), powinny zostać ograniczone w zakresie przetwarzania danych osobowych tylko do tego rodzaju danych i tylko do takiej treści, które są niezbędne ze względu na cel ich zbierania (zasada minimalizacji danych). W tym celu wymagana jest anonimizacja danych osób uczestniczących w realizacji zamówienia, które w kontekście weryfikacji spełniania przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w art. 95 Pzp mają charakter nieistotny. Powyższe dokumenty powinny zostać w szczególności pozbawione adresów, czy numerów PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu i rodzaj pracy powinny być możliwe do zidentyfikowania. Dane osobowe, o których mowa powyżej winny zostać powierzone przez Wykonawcę do przetwarzania wg zasad, o których mowa w § 5 - Załącznik nr 6 wzór umowy.3.6) Nieprzedłożenie w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 3.4. a) przez Wykonawcę (Podwykonawcę) dokumentów, o których mowa w ppk 3.4.b) w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ppkt 3.4) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności z ppkt 3.1) na podstawie umowy o pracę, co będzie skutkować naliczeniem kar umownych, o których mowa we wzorze umowy § 11 – Załącznik nr 6 wzór umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach