Przetargi.pl
Remont instalacji centralnego ogrzewania w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu – Przestrzeń Instalacyjna – Zasilanie I Strefy

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2019-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 13010000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont instalacji centralnego ogrzewania w DS. Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu – Przestrzeń Instalacyjna – Zasilanie I Strefy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji centralnego ogrzewania w DS. KREDKA przy ul. Grunwaldzkiej 69 we Wrocławiu – PRZESTRZEŃ INSTALACYJNA – ZASILANIE I STREFY. 2. Zakres prac przewidziany zamówieniem obejmuje: 2.1. Roboty instalacyjne - c.o.: a) zabezpieczenie pomieszczeń podczas wykonywania prac przed zabrudzeniem oraz zniszczeniem; b) demontaż istniejącej instalacji c.o. wraz zaworami i izolacją; c) przebicia i wykucia w stropach oraz w ścianach; d) rozprowadzenie i montaż nowej instalacji c.o. w przestrzeni instalacyjnej i częściowo w przyziemiu wraz z zaworami i grzejnikami; e) wykonanie przejść p. poż.; f) montaż izolacji na przewodach instalacji c.o., g) płukanie i uruchomienie instalacji c.o., h) próby szczelności, próby na gorąco oraz testy instalacji c.o., i) uzupełnienie ubytków w ścianach i sufitach po przebiciach, j) malowanie ścian, sufitów; k) zgłoszenie firmie serwisującej SAP unieczynnienia czujek w pomieszczeniach objętych remontem oraz ponowne zgłoszenie po zakończeniu robót do ich uruchomienia; l) wykonanie napraw poinstalacyjnych ścian, stropów i posadzek oraz innych elementów zniszczonych podczas prowadzonych prac: ─ po wykonaniu instalacji, należy naprawić wszystkie uszkodzenia elementów budynku powstałe w czasie prac; ─ ubytki ścian i stropów należy wypełnić zaprawą dopuszczoną do stosowania w budownictwie, a warstwy wierzchnie wykonać z zachowaniem powierzchni i gładkości nie gorszych od istniejących; ─ po wykonaniu napraw tynkarskich należy dwukrotnie malować barwą istniejącą miejsca napraw, łącznie z najmniejszymi możliwymi do wydzielenia całkowitymi płaszczyznami, kolory ścian i stropów dopasować do istniejących; ─ przebicia w przegrodach pożarowych wypełnić materiałem o odpowiedniej odporności ogniowej; m) Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trackie remontu przez jego pracowników; n) usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; o) składowanie złomu przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Kierownika obiektu, celem przekazania i dalszego zagospodarowania przez Dział Spraw Studenckich; p) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót; q) inne prace tymczasowe/towarzyszące zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy oraz koszty z tym związane ponosi Wykonawca; Informacje dodatkowe: Remont instalacji wykonywany będzie w budynku wysokościowym czynnym 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie terminów wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem oraz najemcami lokalów usługowych znajdujących się na poziomie przyziemia oraz I-go piętra. Z uwagi na charakter obiektu wymagana jest duża staranność w utrzymaniu porządku m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na uszkodzenia oraz na kurz. Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. 3. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z wzorem Karty Gwarancyjnej (załącznik nr 12 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089, 1475 i 2201). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Santander Bank Polska S.A. we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium, nr postępowania: BZP.2412.6.2019.JS 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Kosztorys ofertowy uproszczony sporządzony na podstawie przekazanego przez Zamawiającego przedmiaru robót – w formie oryginału; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach