Przetargi.pl
,,REMONT I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PUNKTU MEDYCZNEGO W BUDYNKU OSP Działka nr ewid. 425/2, Obręb ewid. 0014 Szałas, Gmina Zagnańsk

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnanansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,REMONT I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PUNKTU MEDYCZNEGO W BUDYNKU OSP Działka nr ewid. 425/2, Obręb ewid. 0014 Szałas, Gmina Zagnańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie prac budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do SIWZ : a) Projekt budowlany część architektoniczno-budowlana, b) Projekt budowlany część konstrukcyjna, c) Projekt budowlany część instalacji sanitarnych, d) Projekt budowlany część instalacji elektrycznych, d)Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w części instalacje elektryczne e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- STB nr1 KOD CPV: 45000000-7 f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) w części instalacje sanitarne g) przedmiary robót - 3 szt. 1. Wykonawca zapewni właściwy nadzór nad prowadzonymi robotami przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności. 2.Przez okres realizacji przedmiotu zamówienia należy zachować ciągłość dojazdu do posesji. 3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania jeżeli wystąpią okoliczności powodujące brak możliwości realizacji zadania (m.in. brak wystarczających środków finansowych). Zakres do wykonania robót został określony w załączonej dokumentacji technicznej. Należy uwzględnić że przedmiotem zamówienia jest wykonanie tylko jednego etapu tzn. wykonanie remontu pomieszczenia przeznaczonego na łazienkę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem mu pełnej funkcjonalności użytkowej. 4.Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji technicznej prosimy traktować jako informację wyłącznie uściślającą, zostały one użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 5. Wszelkie koszty związane z odbiorem inwestycji ponosi Wykonawca. 6.Wszelkie (związane z prowadzonymi pracami budowlanymi) ograniczenia dostaw prądu, wody lub odcięcia (ograniczenia) dostępu do innych mediów w budynku wymagają wcześniejszego pisemnego uzgodnienia z Dzierżawcą Budynku: Ochotniczą Strażą Pożarną w Szałasie. 7. Wykonawca przedstawi inwestorowi protokoły z wykonanych prób szczelności oraz badań instalacji wodnej oraz z pomiarów i badań instalacji elektrycznej. 8.Wykonawca dostarczy inwestorowi po wykonaniu przedmiotu zamówienia dokumentacje powykonawczą, deklaracje zgodności oraz atesty higieniczne użytych materiałów wraz z adnotacją potwierdzoną przez wykonawcę o użyciu ich podczas realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancje, oraz kompletną dokumentacje dotyczącą zamontowanych urządzeń. 9.Wykonanie wszelkich robót niezbędnych do właściwego wykonania zadania i zapewnienia pełnej funkcjonalności łazienki będącej przedmiotem zamówienia oraz wszystkich innych pomieszczeń nieobjętych przedmiotem zamówienia, a które z przyczyn technologicznych mogą wymagać przeprowadzenia różnego rodzaju prac budowlanych. Wykonawca wykona wszelkie roboty odtworzeniowe wynikające z prowadzonych przez niego prac. 10. Wymienione obowiązki i uprawnienia nie wyczerpują całego zakresu zobowiązania Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszelkie czynności nie wymienione wprost w umowie, a niezbędne do osiągnięcia celu oznaczonego w przedmiocie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach