Przetargi.pl
Remont i wyposażenie świetlic wiejskich, wyposażenie Domu Kultury i zagospodarowanie przestrzeni w Gminie Opatowiec

Gmina Opatowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-520 Opatowiec, Rynek 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 35 18 052 , fax. 41 35 18 034
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opatowiec
    Rynek 3 3
    28-520 Opatowiec, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 35 18 052, fax. 41 35 18 034
    REGON: 29101052400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie świetlic wiejskich, wyposażenie Domu Kultury i zagospodarowanie przestrzeni w Gminie Opatowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    CZĘŚĆ I - Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w m. Kamienna, gmina Opatowiec.
    CZĘŚĆ II - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Kocina, gmina Opatowiec.
    CZĘŚĆ III - Wyposażenie Domu Kultury w Opatowcu, Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Opatowcu-utwardzenie placów dla Gminnego Ośrodka Sportu w Opatowcu, Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Opatowcu.
    CZĘŚĆ IV - Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w m. Krzczonów, gmina Opatowiec.
    CZĘŚĆ V - Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w m. Ksany, gmina Opatowiec.

    Lokalizacja: Krzczonów, Kocina, Ksany, Kamienna, Opatowiec.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I
    Wadium - 2000,00 PLN, ( słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert .
    CZĘŚĆ II
    Wadium - 2000,00 PLN, ( słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert .
    CZĘŚĆ III
    Wadium - 2000,00 PLN, ( słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert .
    CZĘŚĆ IV
    Wadium - 4000,00 PLN, ( słownie: cztery tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert .
    CZĘŚĆ V
    Wadium - 2000,00 PLN, ( słownie: dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert .
    Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a. pieniądzu,
    b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c. gwarancjach bankowych;
    d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z pózn. zm.)
    Dla niepieniężnej formy wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. Jeżeli wadium wpłacane jest w pieniądzu, termin zachowany jest tylko wtedy, jeżeli pieniądze wpłyną na rachunek bankowy Zamawiającego przed terminem składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Opatowiec na konto w Banku Spółdzielczym w Kielcach o/Nowy Korczyn Filia Opatowiec nr 66 8493 0004 0179 0300 0404 0003. Wadium nr postępowania 271.2.2015 CZĘŚĆ I
    Wadium nr postępowania 271.2.2015 CZĘŚĆ II
    Wadium nr postępowania 271.2.2015 CZĘŚĆ III
    Wadium nr postępowania 271.2.2015 CZĘŚĆ IV
    Wadium nr postępowania 271.2.2015 CZĘŚĆ V
    Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.17.10 SIWZ
    Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
    Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.


    Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.5 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ( PZP), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ( PZP), pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 (PZP), lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 (PZP), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

    Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminy.com.pl/opatowiec
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach