Przetargi.pl
Remont i wyposażenie pomieszczeń istniejącej świetlicy miejskiej na potrzeby stworzenia Klubu Seniora na terenie miasta Nieszawa w ramach zadania pn. Utworzenie i/lub wyposażenie placówki „Senior +”

Urząd Miasta Nieszawa ogłasza przetarg

  • Adres: 87730 Nieszawa, ul. 3 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 838 126 , fax. 542 838 122
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Nieszawa
    ul. 3 Maja 2
    87730 Nieszawa, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 838 126, fax. 542 838 122
    REGON: 53009200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wyposażenie pomieszczeń istniejącej świetlicy miejskiej na potrzeby stworzenia Klubu Seniora na terenie miasta Nieszawa w ramach zadania pn. Utworzenie i/lub wyposażenie placówki „Senior +”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i wyposażenie pomieszczeń istniejącej świetlicy miejskiej na potrzeby stworzenia Klubu Seniora na terenie miasta Nieszawa ramach zadnia pn. Utworzenie i/lub wyposażenie placówki „Senior +”. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres rzeczowy: 1. wykonanie robót remontowo-adaptacyjnych: 1) instalacja elektryczna, 2) tynki, 3) sufity podwieszane, 4) malowanie ścian i sufitów, 5) posadzki z terakoty, 6) wykonanie łazienki: a) muszle ustępowe, b) pisuar, c) umywalki z szafkami i bateriami, 7) instalacja wod-kan., 8) wymiana drzwi wewnętrznych, 9) wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, 10) wymiana drzwi wejściowych, 11) wykonanie ścianek działowych; 2. dostawa i montaż wyposażenia: 1) wyposażenie pomieszczenia ogólnodostępnego wraz ze sprzętem RTV: stoły, krzesła składane, odkurzacz, komputery z oprogramowaniem, monitory LCD, drukarka, biurka komputerowe, fotele komputerowe, projektor (rzutnik), ekran przenośny, kanapy biurowe, szafy biurowe; 2) wyposażenie aneksu kuchennego: czajnik elektryczny, płyta indukcyjna, piekarnik, mikser, garnki, robot kuchenny, talerze, drobne wyposażenie kuchenne, meble kuchenne, lodówka; 3) wyposażenie szatni: wieszaki wolnostojące; 4) wyposażenie łazienki z 2 toaletami: lustra. Klub Senior+ działał będzie w ramach części parterowej budynku Miejskiej Biblioteki w Nieszawie przy ul. Sienkiewicza 10, dz. 502. Budynek zostanie przystosowany dla potrzeb seniorów, również niepełnosprawnych. Dostosowane zostanie wejście oraz toalety, aby spełniały wszelkie wymogi. W siedzibie Klubu znajdować się będzie: pomieszczenie kuchenne, ogólnodostępne wyposażone w sprzęt RTV, komputery z dostępem do internetu oraz kanapy i fotele, 1 łazienka z 2 toaletami, wydzielone miejsce pełniące funkcję szatni dla seniorów. Wszystkie pomieszczenia zostaną wyposażone. Przedmiotowe zamówienie publiczne realizowane będzie na obiekcie, w którym równocześnie będą trwały roboty budowlane w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie miasta Nieszawa - Miejska Biblioteka Publiczna, ze środków EFRR - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WK-P 2014-2020 - Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 i wykonawca jest zobowiązany współpracować z Wykonawcą tego zadania w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera uproszczona dokumentacja projektowa (projekt budowlany oraz przedmiar), która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumentacja projektowa została sporządzona zgodnie z przepisami w tym techniczno-budowlanymi oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, zapewniając między innymi niezbędne warunki do korzystania z obiektów użyteczności publicznej przez osoby niepełnosprawne, w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich. Efekty robót i wyposażenia powinny być dostępne dla wszystkich osób, w tym również dostosowane do zidentyfikowanych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Oznacza to, że muszą być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, opartego m.in. na poniższych regułach: użyteczność dla osób o różnej sprawności, elastyczność w użytkowaniu, proste i intuicyjne użytkowanie, czytelna informacja, wygodne użytkowanie bez wysiłku, wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) tj. wszystkich czynności konstrukcyjnych, instalacyjnych, montażowych, tynkarskich i malarskich wykonywanych metodą ręczną i mechaniczną w zakresie wykonywania robót budowlanych przy realizacji zadania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, to jest do dnia 16.08.2018 r. do godz. 10:00 w kwocie 1.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego (fakultatywnie jeżeli dotyczy); Pełnomocnictwo (fakultatywnie jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach