Przetargi.pl
Remont i wymiana instalacji infrastruktury deszczowej Szkole Podstawowej w Kaczorowie- CZĘŚĆ I ZADANIA

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2010-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i wymiana instalacji infrastruktury deszczowej Szkole Podstawowej w Kaczorowie- CZĘŚĆ I ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przeprowadzenie robót remontowych wraz z wymianą instalacji infrastruktury deszczowej w Szkole Podstawowej w Kaczorowie. W zakres zadania wchodzi m.in.: - demontaż i montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - pokrycie dachów papą termozgrzewalną - wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy cynk - tytan - wykonanie kanalizacji deszczowej Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku - rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku - pokrycie dachów papą termozgrzewalną - obróbki z papy podkładowej, nawierzchniowej - pokrycie dachów dachówką bitumiczną zgrzewalną - pasy o dł. 1m i o szer. 28 cm. - wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy cynk - tytan - wykonanie i montaż rynien dachowych półokrągłych o śr. 15 cm. z blachy cynk - tytan - wykonanie i montaż rur spustowych okrągłych o śr. 12 cm. z blachy cynk - tytan - demontaż chodników z płyt betonowych 35x35x5 - demontaż chodników z kostki betonowej POLBRUK grubości 60 mm typu 60/6 - demontaż obramowania z kostki betonowej POLBRUK grubości 80 mm typu 20 - wykopy liniowe pod fundamenty, rurociągi, kolektory - demontaż kanałów rurowych - rury żeliwne kielichowe o śr. 150 mm - wykonanie kanałów rurowych - rury żeliwne kielichowe wraz z kształtkami o śr. 150 mm uszczelniane typu U-AK - wykonanie studzienek kanalizacyjnych systemowych VAWIN o śr. 315- 425 mm- zamknięcie stożkiem betonowym - podłączenie instalacji do sieci kanalizacyjnej - zasypywanie wykopów wraz z zagęszczaniem nasypów ubijakami mechanicznymi - ułożenie chodników z płyt betonowych 35x35x5 - ułożenie chodników z kostki betonowej POLBRUK grubości 60 mm typu 60/6 - ułożenie obramowania z kostki betonowej POLBRUK grubości 80 mm typu 20 - czyszczenie przyłącza kanalizacji deszczowej - uprzątnięcie terenu budowy Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie: - zorganizowania zaplecza budowy, w razie konieczności podłączenia wszystkich mediów niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych , we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy, - zabezpieczenie składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, - zabezpieczenie terenu budowy na czas wykonywania robót przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji, w tym odtworzenia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót, - prowadzenie i organizowanie prac ( przez cały okres realizacji robót ) tak, aby ograniczyć do minimum uciążliwość i zagrożenia z tym związane, w szczególności: zabezpieczyć teren robót ( miejsce, gdzie w danym momencie trwają prace ) przed dostępem osób postronnych, - wszelkie awarie instalacji elektrycznej, będące skutkiem prowadzenia prac należy usuwać na bieżąco, tak aby przerwa w dostawie energii była ograniczona do minimum, - usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci, utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach, niezwłocznie usuwać( na swój koszt ) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót, - wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, swoją ofertą oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż, bhp i przepisami prawa, - zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane, - dokonywanie poszczególnych odbiorów przy współudziale Inwestora i Inspektora Nadzoru - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno - techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej ( w części dotyczącej przedmiotu zamówienia ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych . Przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Wymagany okres gwarancji obejmuje także wszelkie urządzenia i akcesoria wchodzące w skład realizowanej inwestycji. UWAGA ! Obiekt, w którym mieści się Szkoła Podstawowa w Kaczorowie jest zabytkiem wpisanym do Rejestru Zabytków, dnia 03.12.1990r, nr rejestru 1060/J Szkoła Podstawowa w Kaczorowie posiada Decyzję Konserwatora Zabytków z dnia 22.12.2009 nr 627/09 pozwolenia na prowadzenie prac i robót przy zabytku oraz Decyzję Starosty Jaworskiego z dnia 05.01.2010r., nr 1/2010 pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia musi być tak realizowany, aby nie stanowiło to przeszkody w funkcjonowaniu placówki. Przebieg realizacji zadania należy uzgodnić z Zamawiającym. Dopuszcza się prowadzenie prac w godzinach popołudniowych oraz w dni wolne od pracy Wykonanie robót: - Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie, z obowiązującymi przepisami prawa, normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, p.poż., zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; - Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi ( Dz.U. z 2003r Nr 120 poz. 1126 ) Wymagania jakościowe i materiałowe - Do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów posiadających aprobaty techniczne, świadectwa jakości, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami lub atesty. - Występujące w dokumentacji i przedmiarach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem produktów równoważnych do urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że ich parametry nie będą gorsze od parametrów materiałów i urządzeń przyjętych w projekcie. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzenia zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. - Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy oraz innym niż określonym w projekcie; wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/ wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości), - Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez inspektora nadzoru. Sposób odbioru robót Zamawiający przewiduje odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu oraz końcowy odbiór robót. 1) odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu polega na finalnej ocenie ilości i jakości wykonanej części robót, które w dalszym procesie realizacji prac ulegną zakryciu ( kanalizacja deszczowa). 2) Odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu dokonuje się niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia gotowości do odbioru. Odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu dokonuje Inspektor Nadzoru w obecności Wykonawcy i ewentualnie przy udziale Konserwatora Zabytków. 3) odbiór końcowy stanowi ostateczną ocenę rzeczywistego wykonania robót w odniesieniu do ich zakresu, jakości i zgodności z dokumentacją projektową, sporządzoną w formie protokołu końcowego odbioru robót przez przedstawiciela/i Zamawiającego, Inspektora nadzoru w obecności kierownika budowy (Wykonawcy) i ewentualnie przy udziale Konserwatora Zabytków. Wykonawca przekaże Zamawiającemu jako załącznik do protokołu odbioru robót wszelkie atesty, gwarancje i instrukcje dotyczące materiałów i zainstalowanych urządzeń, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, protokoły oraz wykona inwentaryzację powykonawczą przez uprawnione służby geodezyjne. Konserwator Zabytków uczestniczy w odbiorach prac przy zabytku. O planowanych odbiorach należy powiadomić Inspektora Nadzoru na co najmniej 14 dni przed zamierzonym odbiorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 19 października 2010 roku do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach