Przetargi.pl
REMONT I PRZEBUDOWA WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ BUDOWĄ ŚCIEŻEK PARKOWYCH W OGRODZIE DENDROLOGICZNYM W PRZELEWICACH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA DZ. NR 9/50 OBRĘB GEODEZ. PRZELEWICE

Gmina Przelewice ogłasza przetarg

  • Adres: 74-210 Przelewice,
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 643 393 , fax. 915 643 050
  • Data zamieszczenia: 2019-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przelewice
    74-210 Przelewice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 643 393, fax. 915 643 050
    REGON: 81168523700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przelewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT I PRZEBUDOWA WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ BUDOWĄ ŚCIEŻEK PARKOWYCH W OGRODZIE DENDROLOGICZNYM W PRZELEWICACH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ NA DZ. NR 9/50 OBRĘB GEODEZ. PRZELEWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu i przebudowy wraz z częściową budową ścieżek parkowych w Ogrodzie Dendrologicznym w Przelewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą – Etap I i II. Planowana inwestycja znajduje się w Ogrodzie Dendrologicznym w Przelewicach na dz. nr 9/50 obręb Przelewice. Projekt przewiduje wzmocnienie konstrukcji istniejących ścieżek parkowych wykonanych z kruszywa naturalnego, które nie spełnia warunków nośności oraz wykonanie nowych normatywnych konstrukcji z kruszywa naturalnego łamanego przy zachowaniu istniejącej szerokości poszczególnych alejek. Teren inwestycji stanowi zabytkowy park dworski z XVIII w. wpisany do rejestru zabytków pod nr 791/76 [decyzja znak Kl.l.6801/23/79 z dnia 01 grudnia 1976 r.] i w całości jest objęty ochroną konserwatorską w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami [t.j Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późniejszymi zmianami]. Dla potrzeb niniejszej inwestycji uzyskano pozwolenie Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Szczecinie w decyzji nr 176/2016 z dnia 15 lutego 2016 r. Pozwolenie to ważne jest do dnia 31 grudnia 2020 r. 2. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach umowy o dofinansowanie z EFRR dla projektu „POMERANIA – Atrakcje kulturalne i przyrodnicze POMERANIA-NATUR-und KULTURerlebnisse” numer akt: INT51. 3. Przedmiotem zamówieniem objęte są m. in.: roboty przygotowawcze – odtworzenie (wyznaczenie) trasy i punktów wysokościowych; roboty ziemne – wykonanie wykopów w gruntach I – V kat., wykonanie nasypów; odwodnienie korpusu drogowego – przepusty pod koroną drogi, czyszczenie urządzeń odwadniających; roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg; budowa urządzeń melioracyjnych. 4. Szczegółowy opis robót budowlanych objętych niniejszą procedurą przetargową został zawarty w przedmiarach robót, opracowanych na bazie projektu wykonawczego i szczegółowych specyfikacji technicznych autorstwa biura projektowego STRADIA DESIGN Grzegorz Pawlukowski z siedzibą w Szczecinie przy ul. Niedużej 14/1 – stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Na całość robót objętych niniejszym postępowaniem zostało wydane przez Starostwo Powiatowe w Pyrzycach zaświadczenie z dnia 25.08.2016 r. o nie wnoszeniu sprzeciwu do przedmiotowych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100 złotych). 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110 z późn. zm.) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeń o których mowa w ust. 2 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) dokument wadialny winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej następujące elementy: 1) Wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/poręczenia; wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji, tj.: Gmina Przelewice Przelewice 75 74-210 Przelewice wskazanie Gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub instytucji poręczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib, 2) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia dokumentu wadialnego tj. „Remont i przebudowa wraz z częściową budową ścieżek parkowych w Ogrodzie Dendrologicznym w Przelewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, 3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona dokumentem wadialnym, 4) wskazanie sumy gwarancyjnej, 5) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia, 6) zobowiązanie gwaranta do: „nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszły okoliczności wskazane w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp”. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank Spółdzielczy Wolin Filia Przelewice nr 66 9393 1010 2600 1140 2000 0120 z dopiskiem na przelewie: „Remont i przebudowa wraz z częściową budową ścieżek parkowych w Ogrodzie Dendrologicznym w Przelewicach wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 – 5 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) z dnia wystawienia dokumentu wadialnego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wystawieniem dokumentu wadialnego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku wykonawców nienależących do żadnej grupy kapitałowej, Zamawiający dopuszcza, aby powyższe oświadczenie złożyć wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji złożonego oświadczenia, gdy w toku postępowania zmieni się jego sytuacja tj. włączenie do grupy kapitałowej. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostepnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; Uwaga: W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 6.Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zasoby pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 oraz 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (rozdział V ust. 2 pkt. 2-11 i pkt. 13 SIWZ). 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 i 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach