Przetargi.pl
Remont i przebudowa sali wykładowej A w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31120 Kraków, al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 624 413 , fax. 126 624 410
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
    al. Mickiewicza 21
    31120 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126 624 413, fax. 126 624 410
    REGON: 181500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa sali wykładowej A w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa sali wykładowej A w budynku Collegium Godlewskiego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zlokalizowanym przy al. Adama Mickiewicza 21 w Krakowie. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty remontowe budowlane (przeniesienie w obrębie budynku istniejącego wyposażenia i mebli, wykonanie odpowiednich zabezpieczeń posadzki korytarza i okien w pomieszczeniach, demontaż drzwi wewnętrznych i ościeżnic, demontaż siedzisk, demontaż posadzek, rozbiórka parapetów lastriko, rozbiórka konstrukcji z cegły, demontaż sufitów podwieszonych, montaż parapetów kamiennych, montaż zabudów grzejników c.o., montaż ścianek działowych oraz okładzin akustycznych, montaż sufitów podwieszonych, wykonanie podłoży pod posadzki i posadzek, roboty malarskie, montaż stolarki drzwiowej, dostawa i montaż wyposażenia); b) roboty elektryczne (demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, montaż tras kablowych i tablic elektrycznych w tym tablice TPO, TP1, TW, ułożenie przewodów dla gniazd 230V, oświetlenia ogólnego i awaryjnego/ewakuacyjnego, montaż osprzętu gniazd i łączników, wykonanie zaprawienia przejść przewodów przez ściany oddzielenia PPOŻ, wykonanie pomiarów elektrycznych, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym wykonanie szkiców powykonawczych, utylizacja materiałów z demontażu); c) roboty elektryczne niskoprądowe (instalacji sieci Ethernet wraz osprzętem, instalacja sterowania roletami wraz osprzętem, instalacja nagłośnieniowa wraz osprzętem, instalacja projektora wraz osprzętem, podłączanie nagłośnienia do istniejącej pętli indukcyjnej, wykonanie przyłącza AV w katedrze, przygotowanie instalacji niskoprądowej pod planowaną kontrolę dostępu, instalacja sieci Wi-Fi, instalacja monitoringu wizyjnego, dostawa szafy PD wraz z osprzętem, wykonanie zaprawienia przejść PPOŻ, zaprogramowanie i sprawdzenie wszystkich urządzeń, dostarczenie potrzebnych licencji na cały osprzęt, wykonanie pomiarów torów transmisyjnych wg obowiązujących przepisów, wykonanie dokumentacji powykonawczej w tym wykonanie szkiców powykonawczych); d) wykonanie instalacji wentylacji (rozprowadzenie nowej instalacji przewodowej nawiewnej w stropach podwieszonych sal A,B,C z zamontowanymi kratkami nawiewnymi i przepustnicami regulacyjnymi, izolacja przewodów wentylacyjnych, próby szczelności, wydajności i głośności instalacji nawiewnej i wywiewnej, regulacja i rozruch instalacji); e) wykonanie systemu klimatyzacyjnego K-1, próby szczelności; f) wymiana grzejników C.O wraz z instalacją w obrębie sali A, próby szczelności, regulacja i rozruch instalacji; g) wykonanie instalacji wod-kan (demontaż likwidowanych urządzeń sanitarnych, dostawa i montaż instalacji wodnej, kanalizacyjnej, wymiana podejść wod-kan pod urządzenia sanitarne, dostawa i montaż nowych urządzeń, armatury, ceramiki łazienkowej, dostawa i montaż podgrzewacza pojemnościowego, wykonanie próby szczelności nowych instalacji wod-kan, po wykonaniu instalacji wykonać prace budowlane wykończeniowe: zamurowania, tynkowanie, uszczelnianie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 10.000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony druk Oferta – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 2A do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach