Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń w piwnicy budynku nr 9 na potrzeby serwerowni wraz z wymianą i rozbudową instalacji klimatyzacji, wentylacji, instalacji niskoprądowych i elektrycznych

Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki ogłasza przetarg

  • Adres: 31001 Kraków, Wawel
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 124 225 155 , fax. 124 215 177
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki
    Wawel 5
    31001 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 124 225 155, fax. 124 215 177
    REGON: 000276009
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń w piwnicy budynku nr 9 na potrzeby serwerowni wraz z wymianą i rozbudową instalacji klimatyzacji, wentylacji, instalacji niskoprądowych i elektrycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na; realizacji prac budowlanych i instalacyjnych w zakresie: 1. ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH: - wykonanie w posadzce kanału wentylacyjnego; - wyburzenia ściany działowej pomiędzy boksami 7 i 8; - wyburzenie zamurowanego kanału w korytarzu w piwnicy; - poszerzenie otworów drzwiowych; - wykonanie przebić instalacyjnych; - wykonanie szachtów i przewiertów pionowych do pomieszczenia przyszłego Multimedialnego Centrum Informacyjnego; - wykonanie kanałów wentylacyjnych; - wykonanie nadproży nad poszerzonymi otworami drzwiowymi; - dostaw i montaż podłogi podniesionej z wykładziną antyelektrostatyczną w pomieszczeniu serwerów; - prace tynkarskie i malarskie; - rozbudowa tras kablowych (korytka BAKS na wieszakach, zabezpieczonych siatką) - zabezpieczenie istniejących tras kablowych siatką; - odnowienie pomieszczenia (malowanie, wylewka, wykładzina PCV) w pomieszczeniu z szafą krosową w piwnicy pod przyszłym Multimedialnym Centrum Informacyjnym, wymiana drzwi wejściowych; - montaż dwóch szt. drzwi antywłamaniowych z zamkiem centralnym z systemem kontroli dostępu w korytarzu od środkowej klatki schodowej do serwerowni; 2. INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH: - wykonanie instalacji elektrycznej (tablica główna, oświetlenie, siły, gniazd wtykowych oraz ochronnych); - montaż rurarzu wewnętrznych instalacji elektrycznych podtynkowych; - montaż listew elektroinstalacyjnych LE i elementów systemu DLP obwodów instalacji oświetlenia, gniazd 230V i siły; - wewnętrznych instalacji elektrycznych podtynkowych dla oświetlenia lampami LED; - wewnętrznych instalacji elektrycznych podtynkowych dla oświetlenia awaryjnego; - wewnętrznych instalacji elektrycznych podtynkowych dla oświetlenia ewakuacyjnego; - wewnętrznych instalacji elektrycznych podtynkowych gniazd wtykowych 230V; - wewnętrznych instalacji elektrycznych podtynkowych siły 230V/400V; - montaż rozdzielnicy; - wlz od rozdzielnicy głównej. 3. INSTALACJI KLIMATYZACJI, WENTYLACJI MECHANICZNEJ ORAZ INSTALACJI WOD-KAN. DLA UKŁADU KLIMATYZACJI: - montaż szafy klimatyzacji precyzyjnej (jednostka robocza) ze skraplaczem kanałowym dla szafy wraz z automatyką; -montaż rezerwowego klimatyzatora typu split z jednostką naścienna wewnętrzną i wewnętrznym agregatem skraplającym; - montaż chłodniczy; - montaż podłogi technicznej; - montaż instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej; -montaż kanałów wentylacyjnych , czerpni ,wyrzutni; - wykonanie izolacji ppoż na przejściach wentylacji przez przegrody jako systemowe dla EI60; -montaż instalacji wodno kanalizacyjnej; - montaż zbiornika kondensatu z wbudowanymi dwiema pompami do cieczy zanieczyszczonej. 4. INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH: - dostawa i montaż szafy krosowej do wyremontowanego pomieszczenia piwnicy pod przyszłym Multimedialnym Centrum Informacyjnym; - ułożenie tras kablowych na drodze kablowej pomiędzy serwerownią a szafą krosową j.w. - wykonanie systemów bezpieczeństwa opierające się na rozbudowie istniejących systemów zainstalowanych w budynku nr 9 i tak: - systemów sygnalizacji pożaru: rozbudowa o pięć detektorów optyczno temperaturowych podłączonych do istniejącej centrali SSP typu CS1140 produkcji Siemens, - systemu sygnalizacji włamania i napadu obejmujące podłączenie jednego elementu adresowego ADI 4 M wraz z detektorami PIR 3szt. do istniejącej centrali CS6 produkcji Siemens, - systemu kontroli dostępu obejmujące: montaż trzech kontrolerów DRI wraz z zasilaczem, czterech czytników kart, czterech przycisków wyjścia, czterech przycisków awaryjnego wyjścia, kontaktrony 4szt. i rygle rewersyjne 4szt., podłączenie do istniejącego SKD SiPass produkcji Siemens. Wszystkie w/w systemy muszą zostać przez Wykonawcę zaprogramowane odpowiednio w centralach strefowych, następnie w systemie nadzoru MM8000 w wersji tekstowej i graficznej wraz z wykonaniem testów końcowych poszczególnych elementów składowych systemów; - prowadzenie przewodów podtynkowe; - wykonanie sieci LAN; - zakup, dostawa i montaż szaf komputerowych do serwerowni, w tym 4 szt. szafy RACK. Zamawiający informuje, iż wskazany w dokumentacji projektowej kabel światłowodowy 9µm został zastąpiony przez kabel OM3 50 µm (zmiana ta została zaakceptowana przez autora projektu, stosownie do treści pisma z dnia 19 grudnia 2017 r.). Wykonawcy dokonując wyceny przedmiotu zamówienia muszą zatem uwzględnić wskazaną zmianę, a Zamawiający będzie wymagał realizacji robót budowlanych przy użyciu kabla OM3 50 µm (zamiast 9µm). Z uwagi na fakt prowadzenia robót w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, w trakcie realizacji zamówienia będzie prowadzony nadzór archeologiczny (w zakresie Zamawiającego). Minimalne bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego okresy gwarancji, które muszą zostać udzielone przez Wykonawcę na przedmiot umowy wynoszą odpowiednio: - na wykonane roboty budowlane: 5 lat licząc od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia; - na wykonane okablowanie strukturalne: 25 lat licząc od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia; - na wykonane systemy bezpieczeństwa (systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu kontroli dostępu): 2 lata licząc od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia; - na wykonane instalacje klimatyzacji, w tym dostarczone i zamontowane urządzenia: 5 lat licząc od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 14 SIWZ "Kryteria oceny ofert", kiedy termin ten dostosowany zostanie do terminu wskazanego przez Wykonawcę, podlegającego ocenie w ramach wskazanego w przywołanym zapisie SIWZ kryterium oceny ofert Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia (czynności wykonywane przez osoby na stanowiskach robotniczych), tj.: - robotnik budowlany: osoba wykonująca roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, wznoszenie ścian działowych z g-k na konstrukcji metalowej, gruntowanie i szpachlowanie powierzchni, montaż podłogi technicznej; - betoniarz: osoba realizująca czynności związane z wykonywanie wylewek, płyt, elementów betonowych i żelbetowych; - zbrojarz: osoba wykonująca zbrojenia elementów żelbetowych; - murarz: osoba wykonująca wznoszenie ścian z elementów drobnowymiarowych; - tynkarz: osoba wykonująca tynkowanie ścian i stropów zaprawami cementowymi, gipsowymi, wapienno-cementowymi; - malarz: osoba wykonująca malowanie ścian, stropów, stolarki, elementów wyposażenia różnymi rodzajami farb, czyszczenie powierzchni, gruntowanie powierzchni, szpachlowanie; - fliziarz: osoba realizująca czynności związane z przygotowaniem podłoża ścian i układaniem okładzin ściennych ceramicznych; - posadzkarz: osoba realizująca czynności związane z przygotowaniem podłoża i układaniem okładzin ceramicznych i kamiennych na posadzkach; - elektromonter: osoba wykonująca montaż urządzeń elektrycznych, elektrotechnicznych, teleinformatycznych; - instalator sanitarny: osoba wykonująca montaż urządzeń grzewczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: o numerze 48 1130 1150 0012 1269 5620 0006 – Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 5. W pozostałych formach wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 31-001 Kraków, Wawel 8 – kancelaria ogólna. 6. Wadium należy złożyć w zaklejonej kopercie opisanej „wadium przetargowe NR Xb/ZKnW/17– przetarg nieograniczony pn. ,,Remont i przebudowa pomieszczeń w piwnicy budynku nr 9 na potrzeby serwerowni wraz z wymianą i rozbudową instalacji klimatyzacji, wentylacji, instalacji niskoprądowych i elektrycznej”. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego), należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku zaksięgowania wpłaty wadium przez Bank prowadzący rachunek Zamawiającego w terminie przewidzianym na składanie ofert. 8. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w polskiej walucie. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 10% ceny całkowitej podanej w ofercie (albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy – do wyboru Zamawiającego) w: 1) pieniądzu – wpłacone przelewem; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 17. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie gwarancji, poręczeń winno być bezwarunkowo płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. 18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu winno być wpłacone na konto Zamawiającego: o numerze 48 1130 1150 0012 1269 5620 0006 Bank Gospodarstwa Krajowego z siedzibą w Warszawie. 19. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 20. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% kwoty zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany poprzez podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru. 30% kwoty zabezpieczenia zostanie pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Zamawiający dokona zwrotu tej kwoty nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił ten warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że: a) posiada koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1432 z póź. zm.) na wykonywanie działalności gospodarczej realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego; (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia wskazaną koncesję musi posiadać Wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania takiej koncesji); b) posiada aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wskazany w rozporządzeniu (WE) nr 303/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. ustanawiającego, na mocy rozporządzenia (WE) nr 842/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady, minimalne wymagania i warunki dotyczące wzajemnego uznawania certyfikacji przedsiębiorstw i personelu w odniesieniu do stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła zawierających fluorowane gazy cieplarniane, w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych (W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia wskazany certyfikat musi posiadać Wykonawca, który będzie realizował zakres zamówienia, z którym wiąże się obowiązek posiadania takiego certyfikatu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach