Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku Biblioteki „Na Piasku” we Wrocławiu przy ul. Św. Jadwigi 3/4 na potrzeby Katedry Judaistyki Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego – II Etap

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku Biblioteki „Na Piasku” we Wrocławiu przy ul. Św. Jadwigi 3/4 na potrzeby Katedry Judaistyki Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego – II Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, która swoim zakresem obejmuje remont i przebudowę pomieszczeń w budynku Biblioteki „Na Piasku” we Wrocławiu przy ul. Św. Jadwigi 3/4 na potrzeby Katedry Judaistyki Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego – Etap II. 2. Zakres remontu i przebudowy obejmuje: 2.1. ROBOTY BRANŻY BUDOWLANEJ Przedmiot zamówienia obejmuje: * Wykonanie pomieszczenia wentylatorni, w tym : - montaż konstrukcji stalowej, - Wykonanie ścian z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach stalowych z wypełnieniem wełną mineralną, - Wykonanie warstw podłogowych, - Montaż drzwi i drabiny, - Ocieplenie części połaci dachowej, - Zabudowa części konstrukcji dachu płytami gipsowo-kartonowymi; * Obudowanie kanałów wentylacyjnych płytami na rusztach stalowych; * Skucie tynków i położenie nowych z gładziami; * Wykonanie bruzd i przewiertów na potrzeby instalacji elektrycznych i wentylacyjnej; * Uzupełnienie bruzd po wykonanych robotach instalacyjnych, w tym ukrycie w tynku okablowania istniejącego systemu SAP; * Odnowienie posadzki z TERRAZZO; * Renowację istniejących parkietów; * Ułożenie posadzki z wykładziny typu TARKETT; * Wyburzenie otworów na drzwi; * Zamurowanie otworów; * Zasklepienie otworu w stropie; * Demontaż starych skrzydeł drzwiowych z ościeżnicami; * Renowacja istniejącej stolarki drzwiowej; * Montaż nadproży nad otworami drzwiowymi; *Wymurowanie nowych ścianek działowych; * Osadzenie nowej stolarki drzwiowej; * Oczyszczenie i pomalowane starych grzejników; * Montaż nowych rolet zaciemniających; * Demontaż regałów oraz montaż w nowej lokalizacji; * Zabezpieczenie regałów przeznaczonych do pozostawienia w obecnej lokalizacji; * Malowanie ścian i sufitów; * Wykonanie zabezpieczeń p-poż. przejść pomiędzy strefami pożarowymi. Wytyczne dotyczące demontażu regałów, montażu w nowym miejscu oraz zabezpieczenia regałów przeznaczonych do pozostawienia (pozycje 32 i 33 PRZEDMIARU robót remontowych). Regały zlokalizowane w pomieszczeniach objętych II Etapem robót są w dobrym stanie. Część z nich z pomieszczeń 1.14 i 1.18 pozostanie na swoim miejscu, dlatego na czas robót budowlanych należy je zabezpieczyć w sposób, który uchroni je przed uszkodzeniem i zabrudzeniem w trakcie prowadzenia robót budowlanych. Z góry na regałach należy ułożyć płytę wiórową tak, aby część wystawała. Następnie całość należy szczelnie zawinąć grubą folią budowlaną. Regały z pomieszczeń 1.11 i 1.16 należy zdemontować i przechować w miejscu zapewniającym im bezpieczeństwo. Następnie należy je ponownie zmontować w pokojach gabinetowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Należy uwzględnić konieczność wykonania robót adaptacyjnych, m.in. skracanie, dorabianie półek z litego drewna, aby dopasować regały do geometrii pokoi. Wytyczne dotyczące renowacji istniejącej stolarki drzwiowej. Drzwi oraz ościeżnice przeznaczone do renowacji należy zdemontować, usunąć powłoki malarskie ze wszystkich powierzchni. Następnie należy przystąpić do uzupełnienie wszystkich ubytków. W ościeżnicach oraz w skrzydłach należy przygotować miejsca do zamontowania elementów systemu kontroli dostępu i polakierować w kolorach podanych na rysunku zestawienia stolarki. zawiasy, klamki z szyldem, rozety, zamki i inne wykończenie zastosować nowe zgodnie z wytycznymi podanymi na rysunku zestawienia stolarki. 2.2. ROBOTY BRANŻY WENTYLACYJNEJ I SANITARNEJ Przedmiot zamówienia obejmuje: o Montaż kanałów wentylacyjnych okrągłych i prostokątnych; o Montaż czerpni i wyrzutni; o Dostawa i montaż central wentylacyjnych z pełną automatyką; o Montaż klap p-poż; o Wykonanie izolacji kanałów wentylacyjnych; o Uruchomienie i konfiguracja instalacji; o Montaż baterii zlewów. o Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń potwierdzających poprawność wykonania; o Wykonanie podejść wodociągowych i kanalizacyjnych do pomieszczenia socjalnego; o Szkolenie przedstawicieli użytkownika. 2.3. ROBOTY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Przedmiot zamówienia obejmuje: o Demontaż starych instalacji, o Demontaż starych rozdzielnic i opraw oświetleniowych, o Rozbudowa rozdzielni głównej; o Wykonanie nowych instalacji elektrycznych, w tym: - instalacja gniazd wtyczkowych, - instalacja siły, - instalacja ochrony przeciwporażeniowej, - instalacja ochrony przeciwprzepięciowej, - instalacja połączeń wyrównawczych, - instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, - instalacja oświetlenia ogólnego; o Montaż nowych tablic rozdzielczych i opraw oświetleniowych LED (ogólnego, awaryjnych i ewakuacyjnych), o Dostawa i montaż grzejnika elektrycznego, o Wykonanie niezbędnych prób, pomiarów i sprawdzeń. UWAGA: Wykonawca zastosuje oprawy oświetleniowe spełniające poniżej podane parametry: - Oprawa A: LED; IP20; moc max. 50W; 4000K; strumień oprawy min. 4900lm; żywotność min. 50 000h; montaż na zawiesiach; efektywność zasilacza min. 76%; wymiary [mm] (LxWxH): 2170x75x60 z tolerancją +/-10%, korpus aluminiowy szary; klosz płaski z plexi opalowej zajmujący całą spodnią powierzchnię- na wzór zastosowanych w trakcie realizacji I Etapu opraw SIGMA II LED producenta PXF LIGHTING; - Oprawa B: LED; IP20; moc max. 50W; 4000K; strumień oprawy min. 5000lm; żywotność min. 50 000h; montaż na zawiesiach; efektywność zasilacza min. 95%; wymiary [mm] (LxWxH): 1370x250x50 z tolerancją +/-10%, korpus aluminiowy; klosz płaski z plexi opalowej zajmujący min. 80% spodniej powierzchni- na wzór zastosowanych w trakcie realizacji I Etapu opraw TRACK PRO LED producenta PXF LIGHTING; - Oprawa C: LED w kształcie koła o średnicy min. 950 mm; IP20; moc max. 180W; 3000K; strumień oprawy min. 18000lm; żywotność min. 50 000h; montaż na zawiesiach; efektywność zasilacza min. 92%;, korpus aluminiowy szary; klosz płaski z plexi opalowej satynowej zajmujący całą spodnią powierzchnię. - Oprawa E: LED; IP54; moc max. 50W; 4000K; strumień oprawy min. 5500lm; żywotność min. 50 000h; montaż na zawiesiach; efektywność zasilacza min. 76%; wymiary [mm] (LxWxH): 1160x160x90 z tolerancją +/-10%, korpus z tworzywa sztucznego biały; klosz płaski z plexi opalowej zajmujący całą spodnią powierzchnię- na wzór zastosowanych w trakcie realizacji I Etapu opraw LATTE LED producenta PXF LIGHTING; - Oprawa G: LED; IP65; moc max. 60W; 4000K; strumień oprawy min. 8000lm żywotność min. 60 000h; efektywność zasilacza min. 91%; wymiary [mm] (LxWxH): 1270x145x110 z tolerancją +/-10%, korpus o przekroju poprzecznym w kształcie trapezu biały; klosz z tworzywa sztucznego zajmujący całą spodnią powierzchnię- na wzór zastosowanych w trakcie realizacji I Etapu opraw FIBRA LED producenta PXF LIGHTING;. I Etap przebudowy i remontu pomieszczeń na potrzeby Katedry Judaistyki jest w fazie końcowej. Ze względu na konieczność utrzymania jednolitej stylistyki wszystkich pomieszczeń wszystkie oprawy A, B, E i G oświetlenia użytkowego, ewakuacyjnego i awaryjnego muszą być wizualnie identyczne jak zastosowane poprzednio. Dodatkowo wykona na własny koszt i dostarczy pomiary potwierdzające osiągnięcie wymaganego natężenia oświetlenia. Poza parametrami użytkowymi zaproponowane oprawy muszą uzyskać akceptację Zamawiającego pod kątem wizualnym i estetycznym. Oprawy oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego należy dopasować estetycznie do nowo zamontowanych w obiekcie. 2.4. ROBOTY BRANŻY TELETECHNICZNEJ Przedmiot zamówienia obejmuje: o Wykonanie nowej kompletnej instalacji strukturalnej w kategorii 6A; o Dostawa i montaż głównej szafy dystrybucyjnej wraz z wyposażeniem; o Instalacja telewizji przemysłowej CCTV; o Montaż systemu kontroli dostępu; o Montaż instalacji HDMI oraz nagłośnienia sal wykładowych i seminaryjnych; o Rozbudowa instalacji SAP na strychu. Wytyczne do wykonania okablowania na potrzeby systemu AV prezentacji multimedialnych poszczególnych sal wykładowych i seminaryjnych: Każda sala (nr 1.9, 1.10, 1.13, 1.14 i 1.19) docelowo wyposażona będzie w: - Jednostkę PC wraz z myszą klawiaturą bezprzewodową; - Rozdzielacz sygnału; - Monitor; - Rzutnik; - Ekran; - Wzmacniacz; - Głośniki dwa lub cztery w zależności od wielkości sali. UWAGA: Dostawa w/w urządzeń nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. W każdej z sal przewidziane jest miejsce na szafkę, w której umieszczona będzie jednostka PC. Rzutniki zamontowane zostaną do stropu w odległości 1,5-2,0-krotności szerokości efektywnej ekranu. Pomiędzy miejscem lokalizacji szafki komputerowej a rzutnikiem należy ułożyć dwa przewody HDMI zakończone gniazdami. Dodatkowo do miejsca montażu rzutnika doprowadzić najeży zasianie 230V oraz sieć strukturalną zakończoną gniazdem RJ-45. Z powrotem z rzutnika do wzmacniacza, który także zostanie umieszczony w szafce razem z jednostką PC poprowadzić należy kabel audio PMA miniJACK- 2xCHINCH. Ze wzmacniacza należy rozprowadzić przewody głośnikowe 1x1,5 mm do dwóch par głośników. Pierwsza para głośników będzie umieszczona po obu stronach ekranu na wysokości ok. 2,20 m. Druga para na ścianach bocznych mniej więcej w połowie sali na tej samej wysokości. Jedynie w sali nr 1.14 będzie tylko jedna para głośników. Ekran sterowany będzie elektrycznie i bezprzewodowo. Do wskazanego przez Zamawiającego miejsca należy dociągnąć przewód zasilający oraz osadzić głęboką puszkę umożliwiającą montaż modułu bezprzewodowego sterowania ekranem. Takie same głębokie puszki umożliwiające montaż modułów sterowania bezprzewodowego należy zastosować dla przycisków sterowania roletami. Przewody systemu AV należy układać podtynkowo. 2.5. INFORMACJE DODATKOWE Wykonawca będzie zobowiązany przed rozpoczęciem robót do zabezpieczenia przed uszkodzeniem i/lub zabrudzeniem stolarki okiennej w przebudowywanych pomieszczeniach. 3. Wszystkie ewentualne wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, w przypadkach gdy jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Projekt Budowlany: REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIBLIOTEKI UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO SKRZYDŁA POŁUDNIOWEGO I WSCHODNIEGO PIĘTRA I, PIĘTRA II, PODDASZA DLA POTRZEB KATEDRY JUDAISTYKI. Listopad 2016 r. Autor: Pracownia Projektowa Studio EKA Pracownia Projektowa arch. Ewy Kineckiej, ul. Godebskiego 1B, 51-691 Wrocław – Załącznik nr 4; b) Projekt Wykonawczy: REMONT I PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BIBLIOTEKI UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO SKRZYDŁA POŁUDNIOWEGO ORAZ WSCHODNIEGO PIĘTRA I, PIĘTRA II, PODDASZA DLA POTRZEB KATEDRY JUDAISTYKI (dawny Zakład Studiów Żydowskich). Czerwiec 2017 r. Autor: Pracownia Projektowa Studio EKA Pracownia Projektowa arch. Ewy Kineckiej, ul. Godebskiego 1B, 51-691 Wrocław – Załącznik nr 5; c) Specyfikacja Techniczna: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (branże: budowlana, wentylacja mechaniczna, instalacje elektryczne). Lipiec 2017 r. Autor: Pracownia Projektowa Studio EKA Pracownia Projektowa arch. Ewy Kineckiej, ul. Godebskiego 1B, 51-691 Wrocław – Załącznik nr 6; d) Specyfikacja Techniczna: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (branża: instalacje teletechniczne). Lipiec 2017 r. Autor: Pracownia Projektowa Studio EKA Pracownia Projektowa arch. Ewy Kineckiej, ul. Godebskiego 1B, 51-691 Wrocław – Załącznik nr 7; e) Przedmiar robót remontowych z Lipiec 2017 r. Autor: Mgr inż. Sławomir Fantaziński – Załącznik nr 8b; f) Przedmiar robót inwestycyjnych Lipiec 2017 r. Autor: Mgr inż. Sławomir Fantaziński – Załącznik nr 8a; 5. Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z Kartą Gwarancyjną- Załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.), osoby wykonujące wskazane poniżej czynności, w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, związane z: a) rozbiórkami, demontażami i wyburzeniami, kuciem i wycinaniem bruzd, montowaniem konstrukcji stalowej i żelbetowej, wykonywaniem kompletnych ścian w z płyt gipsowo-kartonowych, wykonywaniem warstw podłogowych, montażem stolarki drzwiowej, ociepleniem połaci dachowej, obudową płytami gipsowo-kartonowymi konstrukcji dachu i kanałów wentylacyjnych, robotami murarskimi, tynkarskimi malarskimi, renowacją istniejącej posadzki, ułożeniem nowej wykładziny podłogowej, montażem: rolet zaciemniających, zabezpieczeniem regałów, demontażem i przeniesieniem regałów; b) montażem kanałów, klap, czerpni, wyrzutni, i central układów wentylacji mechanicznej, wykonaniem izolacji kanałów wentylacyjnych, montażem automatyki do central wentylacyjnych, uruchomieniem i konfiguracją instalacji wentylacji mechanicznej, wykonaniem instalacji wodociągowej i sanitarnej; c) demontażem starej instalacji elektrycznej, demontażem rozdzielnic i opraw oświetleniowych, rozbudową istniejącej i montażem nowych rozdzielni elektrycznych, układaniem okablowania poszczególnych instalacji elektrycznych, montażem opraw oświetleniowych, montażem osprzętu elektrycznego, montaże czujek systemu sygnalizacji pożaru, montażem grzejnika elektrycznego, montażem urządzeń elektrycznych i kontroli dostępu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262520-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 27 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia siedem tysięcy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. 4Oddział we Wrocławiu 12 1090 2503 0000 000112576100 z dopiskiem: wadium do postępowania nr BZP.2412.27.2017.GK Remont i przebudowa pomieszczeń w budynku Biblioteki „Na Piasku” we Wrocławiu przy ul. Św. Jadwigi 3/4 na potrzeby Katedry Judaistyki Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego – II Etap 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię zaleca się dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust.4a ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium 12. na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 16. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.7b jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) – w formie oryginału; 2) Tabela elementów scalonych Załącznik nr 1a do SIWZ - sporządzona na podstawie przekazanych przez Zamawiającego przedmiarów robót; 3) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału. 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 6) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) - w formie oryginału. 3. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w rozdz. III.4 i III.5 Ogłoszenia. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach