Przetargi.pl
Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181-187 we Wrocławiu

Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 53-135 Wrocław, ul. Januszowicka 15A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3607356 , fax. 071 360 73 31
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Januszowicka 15A 15A
    53-135 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3607356, fax. 071 360 73 31
    REGON: 93104008800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa pomieszczeń dla potrzeb Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181-187 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa części pomieszczeń istniejącego pogotowia opiekuńczego na potrzeby trzech oddziałów przedszkola oraz funkcjonalne ich połączenie z istniejącym w budynku Przedszkolem nr 49 przy ul. Borowskiej 181-187 we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, projektową oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. 3. Zakres przebudowy: 3.1. przebudowa pomieszczeń pogotowia opiekuńczego dla potrzeb przedszkola: 3.1.1. utworzenie 3 oddziałów przedszkolnych, 3.1.2. utworzenie pomieszczeń towarzyszących do pracy z dziećmi, 3.1.3. przebudowa pomieszczeń sanitarnych, 3.1.4. połączenie istniejącego przedszkola z częścią adaptowaną, 3.1.5. utworzenie zaplecza magazynowego i porządkowego, 3.1.6. utworzenie szatni dla całego zespołu przedszkolnego, 3.2. dostosowanie obiektu do obowiązujących przepisów pożarowych. 4. Zakres zamówienia obejmuje m. in.: 4.1. wydzielenie strefy pożarowej poprzez: 4.1.1. wykonanie ścian oddzielenia pożarowego w łącznikach, z bloczków SILKA o gr. 18cm o odporności pożarowej REI 120 z drzwiami w klasie EI60 (min. szer. w świetle 120cm); dla zapewnienia pośredniego doświetlenia korytarzy projektuje się drzwi przeszklone, 4.1.2. wykonanie zamurowań wytypowanych otworów okiennych bloczkami z gazobetonu z izolacją termiczną z wełny mineralnej, 4.1.3. wykonanie zamurowań wytypowanych otworów okiennych luksferami EI15, 4.1.4. wykonanie na łączniku w odległości 8 m od budynku wyższego (do projektowanej 4.1.5. ściany oddzielenia pożarowego) pasa z papy posiadającej atest NRO - pow. ok. 12m2, 4.2. prace rozbiórkowe i wyburzeniowe: 4.2.1. wyburzenie ścian działowych z cegły grubości 12cm między istn. pomieszczeniami nr 3.1 - 3.2 i 4.1 - 4.2 w celu uzyskania 2 sal zajęć, w celu powiększenia szatni oraz w pom.: 7.3 - 7.4 dla poprawy funkcjonalności wc dzieci starszych, 4.2.2. wyburzenia ścianek działowych j.w. w pomieszczeniach nr: 13, 15-10 w celu organizacji komunikacji, 4.2.3. wyburzenie ścianek z płyty gk na ruszcie stalowym w pom. nr: 15 - 16 i 17 - 9.4 w celu uzyskania większej powierzchni szatni i pomieszczenia porządkowego, 4.2.4. poszerzenie wyjścia ewakuacyjnego w celu doprowadzenia do przepisowej szerokości, w ścianie zewn. gr. 24cm + ocieplenie w ramach wykonania otworów drzwiowych, 4.2.5. demontaż stolarki okiennej w miejscu planowanych zamurowań, 4.2.6. demontaż krat osłaniających oświetlenie w sali gimnastycznej, 4.2.7. demontaż stolarki drzwiowej aluminiowej i drewnianej, 4.3. uzupełnienia i naprawy: 4.3.1. wyrównanie powierzchni i uzupełnienie wykładziny obiektowej typu tarkett w miejscu wyburzanych ścian (kolor i rodzaj w nawiązaniu do istniejącego), 4.3.2. uzupełnienie wykładziny ceramicznej ścian po zmianie wysokość armatury sanitarnej, 4.3.3. uzupełnienie posadzki ceramicznej po wyburzeniu ścianek, 4.3.4. uzupełnienie sufitów podwieszanych po wyburzanych ściankach działowych, 4.3.5. uzupełnienia izolacji termicznej i wyprawy tynkarskiej w miejscu poszerzanych otworów drzwiowych oraz zamurowywanych otworów okiennych, 4.3.6. prace malarskie i wykończeniowe, 4.3.7. obniżenie włączników światła w łazienkach, sterowanie razem z went. mech., 4.4. prace budowlane nowe: 4.4.1. wykonanie posadzki z płytek typu gress w nawiązaniu do istniejącej w wejściu południowo-zachodnim i północno-zachodnim, 4.4.2. wymurowanie nowych ścian działowych wewn. z bloczków gazobetonowych, 4.4.3. remont schodów zewnętrznych - dostosowanie do warunków ewakuacji (poszerzenie spocznika, przebudowa 3 stopni, przeniesienie istn. stalowej balustrady, wyłożenie płytkami antypoślizgowymi typu gress), 4.4.4. obudowa pionu kanalizacyjnego płytą gk na ruszcie stalowym w pom.10., 4.5. montaż stolarki drzwiowej oraz systemowej do kabin wc, 4.6. wentylacja, 4.6.1. wymiana wentylatorów mechanicznych sterowanymi z oświetleniem w toaletach, 4.6.2. wymiana zniszczonych nawiewników okiennych w części adaptowanej (10 sztuk), 4.7. instalacje elektryczne, 4.7.1. demontaż istniejących opraw świetlówkowych w pomieszczeniach 3.1, 3.2, 4.1, 4.2, 5, 6, 10.1 i 10.2 oraz 12.1 i 12.2, 4.7.2. wykonanie nowego oświetlenia sal (w naw. do istniejącego) oraz gniazd wtykowych, 4.7.3. instalacja dzwonka przy wejściu południowo-zachodnim, 4.7.4. wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w cz. adaptowanej, 4.8. instalacje sanitarne: 4.8.1. montaż mieszaczy termostatycznych wyposażonych w blokadę antypoparzeniowych oraz nowych baterii umywalkowych, 4.8.2. demontaż umywalek i misek ustępowych, 4.8.3. obniżenie umywalek i misek ustępowych, 6.8.4. wymiana istn. hydrantów na HP25 z wężem półsztywnym - wraz z szafką hydrantową , 4.8.5. przeniesienie grzejnika w wc, 4.9. montaż wyposażenia stałego: 4.9.1. wykonanie osłon grzejników , 4.9.2. przy umywalkach - podajnik do mydła w płynie i kaseta na ręczniki jednorazowego użytku, 4.9.3. w toaletach przy miskach ustępowych - uchwyty na papier toaletowy, 4.9.4. szatnię wyposażyć w szafki przedszkolne z ławkami, wieszakiem i półkami na obuwie i rzeczy osobiste dla 150 dzieci - zainstalować kółka umożliwiające ich przesuwanie,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1900,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach