Przetargi.pl
Remont i przebudowa dworca kolejowego oraz budowa dworca autobusowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach budowy „Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce”

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i przebudowa dworca kolejowego oraz budowa dworca autobusowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach budowy „Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające wykonaniu remontu i przebudowie dworca kolejowego oraz budowie dworca autobusowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ustce. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. zgłoszenie rozpoczęcia budowy/robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane (dla obiektów objętych przedmiotem zamówienia), 2.2. wykonanie remontu i przebudowy istniejącego budynku dworca kolejowego wraz z wykonaniem nowych przyłączy, 2.3. wykonanie rozbiórek istniejących obiektów kolidujących, w ramach rozbiórki wykonawca zobowiązany jest do estetyzacji ściany budynku zlokalizowanego na działce 538/23 poprzez wykończenie w technologii ocieplenia metodą lekką mokrą, 2.4. budowę budynku dworca autobusowego wraz z przyłączami, 2.5. budowę infrastruktury drogowej dworca autobusowego wraz z robotami towarzyszącymi, 2.6. wycinki i nasadzenia drzew i krzewów, 2.7. wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz jej wprowadzenie: a) projekt musi uwzględniać wszelkie roboty, które będą prowadzone na terenie pasa drogowego lub z jego wykorzystaniem i są konieczne do wykonania w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, b) tymczasowa organizacja ruchu musi być uzgodniona i wprowadzona zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2.8. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej (wraz z powykonawczą dokumentacją geodezyjną) – po 2 egzemplarze oddzielnie dla obiektów objętych przedmiotem zamówienia; 2.9. przeprowadzenie szkolenia dla min. 3 osób wskazanych przez zamawiającego z zakresu obsługi zastosowanych elektronicznych systemów teletechnicznych, wentylacji mechanicznej i innych systemów i rozwiązań wymagających instruktarzu, 2.10. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynków – po 3 egzemplarze oddzielnie dla obiektów objętych przedmiotem zamówienia; 2.11. założenie książek dla obiektów objętych przedmiotem zamówienia wraz z dokonaniem wpisów; 2.12. zgłoszenie zakończenia budowy/ robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane (dla obiektów objętych przedmiotem zamówienia), 2.13. uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwoleń na użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy – Prawo budowlane (dla obiektów objętych przedmiotem zamówienia); 2.14. przeprowadzenie w imieniu Zamawiającego certyfikacji na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Komisji (UE) NR 1300/2014 z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjności odnoszących się do dostępności systemu kolei Unii dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej możliwości poruszania się (TSI PRM) oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego stosownego certyfikatu wydanego przez jednostkę notyfikowaną posiadającą uprawnienia w zakresie TSI PRM. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja budowlana, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 8-10 SIWZ. Uwaga zamówienie nie obejmuje dostawy mebli biurowych opisanych w Projektach wykonawczych stanowiących element dokumentacji budowlanej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ: 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące prace pod kierownictwem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych: 6.1. roboty rozbiórkowe, 6.2. roboty konstrukcyjno-budowlane, 6.3. roboty elektryczne, 6.4. roboty sanitarne, 6.5. roboty teletechniczne, 6.6. roboty drogowe, 6.7. montaż wiat i elementów małej architektury, 6.8. roboty w zakresie zieleni. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 1.7. dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach