Przetargi.pl
Remont i odwodnienie ulicy Przylesie w Jabłonnie

Gmina Jabłonna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 767 73 32 , fax. 22 774 38 34
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonna
    ul. Modlińska 152
    05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
    tel. 22 767 73 32, fax. 22 774 38 34
    REGON: 13270442000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.jablonna.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i odwodnienie ulicy Przylesie w Jabłonnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu, a także wykonanie robót polegających na wymianie uszkodzonych krawężników betonowych, wykonaniu i montażu urządzeń odwadniających, regulacji wysokościowej istniejących urządzeń w drodze oraz wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z przebudową zjazdów na indywidualne, przyległe posesji. Łączny odcinek drogi remontowanej wynosi ~ 545 m. 2. Inwestycja obejmuje działki nr ewid. 1452/11, 1453/4, 1451/4, 1449/71, obręb 0001. 3. Obiekt należy wyznaczyć w terenie przez uprawnionego geodetę. Przed zakończeniem robót należy wykonać powykonawczą inwentaryzację geodezyjną, zaś obiekty lub elementy obiektów budowlanych ulegające zakryciu, wymagające wykonania inwentaryzacji geodezyjnej, zgodnie z art.43 ust.3 ustawy – Prawo budowlane, podlegają inwentaryzacji przed ich zakryciem. 4. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, 2) Wymianę krawężników betonowych, 3) Przygotowanie terenu pod wykonanie nowych nawierzchni, 4) Regulację wysokościową istniejących istniejących urządzeń w drodze (włazów, kratek, pokryw, itp.), 5) Budowę nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno- bitumicznych, 6) Ułożenie siatki szklanej przeciwspękaniowej pomiędzy warstwami mieszanki asfaltowej, 7) Przebudowę zjazdów indywidualnych na przyległe posesje z kostki Holland „8” kolor szary (dostosowanie wysokościowe do wykonanej nawierzchni drogi), 8) Przełożenie nawierzchni parkingu usytuowanego naprzeciw przedszkola „Pomarańczowa ciuchcia”, 9) Budowę brakującego odcinka chodnika przy Kamienicy Przylesie, po obu stronach bramy wjazdowej na parking budynku, 10) Przełożenie nawierzchni opaski bezpieczeństwa, ewentualnie wymiana uszkodzonych płytek na nowe, 11) Budowę kolektora deszczowego, 12) Budowę wpustów kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do kanalizacji deszczowej, 13) Budowę rowów chłonnych od R1 do R11, 14) Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i uzgodnienie z Zarządem Transportu Miejskiego, 15) Wykonanie i wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem z Zarządem Transportu Miejskiego, 16) Montaż oznakowania w ramach stałej i czasowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 40 000.00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.04.2019 do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Jabłonna 79 8013 1016 2002 0009 7014 0002; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. pełnomocnictwa jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wskazaną w KRS lub jeżeli jest złożona przez wykonawców występujących wspólnie, 2. zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach