Przetargi.pl
Remont i odtworzenie nawierzchni parkowych istniejących chodników - etap I w ramach zadania odtworzenie chodników w parku miejskim w Ścinawie

Gmina Ścinawa ogłasza przetarg

  • Adres: 59-330 Ścinawa, Rynek 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8412600 , fax. 076 8412601
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ścinawa
    Rynek 17 17
    59-330 Ścinawa, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8412600, fax. 076 8412601
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i odtworzenie nawierzchni parkowych istniejących chodników - etap I w ramach zadania odtworzenie chodników w parku miejskim w Ścinawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Nazwa zadania: Remont i odtworzenie nawierzchni parkowych istniejących chodników - etap I w ramach zadania odtworzenie chodników w parku miejskim w Ścinawie; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlano-wykonawczy, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót - etap I w formie załączników stanowiących integralną część SIWZ; 3) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych; 4) Materiały z rozbiórki (przydatne) stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zagospodarowuje je zgodnie z dokumentacją projektową. Materiały przydatne wg. wskazań Zamawiającego, po oczyszczeniu zobowiązuje się przenieś w miejsce wskazane przez inwestora; 5) Materiały z rozbiórki, w tym gruz i zanieczyszczenia stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.). Wykonawcę obciążają wszelkie obowiązki i koszty wynikające z przepisów ustawy o odpadach; 6) Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, należy do Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig-scinawa.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach