Przetargi.pl
Remont i naprawy uszkodzeń dachu na obiektach Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie.

Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie ogłasza przetarg

  • Adres: 69110 Rzepin, Starościn
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 759 62 39 , fax. 95 759 62 39
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Technikum Leśne im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie
    Starościn 34
    69110 Rzepin, woj. lubuskie
    tel. 95 759 62 39, fax. 95 759 62 39
    REGON: 12419100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tlrzepin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Technikum Leśne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i naprawy uszkodzeń dachu na obiektach Technikum Leśnego im. prof. Jana Miklaszewskiego w Starościnie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty prowadzone będą w zespole budynków wchodzących w skład Technikum Leśnego w Starościnie, zlokalizowanego na działce o numerze 633/14, obręb ewidencyjny nr 7 Starościn, Gmina Rzepin objętych ochroną konserwatora zabytków. Teren znajduje się w sąsiedztwie publicznej drogi powiatowej (działka nr ewid. 632/2) i gminnej (działka nr ewid. 632/1) z którymi połączony jest poprzez istniejące zjazdy. Na terenie działki znajdują się budynki Technikum Leśnego im prof. Jana Miklaszewskiego. Zakres opracowania składającego się na opis przedmiotu obejmuje koncepcję techniczną prac remontowych, naprawczych i konserwacyjnych elementów konstrukcji dachowej i pokrycia dachowego w łączniku między budynkami Wielofunkcyjnym i Internatem oraz budynku Szkoły w kompleksie zabudowy Technikum Leśnego w Starościnie w oparciu o „Protokół konieczności wykonania robót w trybie awaryjnym dnia 07 czerwca 2018 r.”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – załącznik nr 8 zgodnie z wytyczną i w terminie określonym w SIWZ Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki 1) Formularz ofertowy (wypełniony i podpisany) z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu – wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2 3) Kosztorysy ofertowe wykonawcy – uproszczone, których łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym, – załącznik nr 13. 4) Wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik Nr 5 5) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem zakresów do wykonania na druku – załącznik Nr 6 6) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 7) Parafowany wzór umowy – załącznik 7 8) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych dla przedmiotu zamówienia oraz potwierdzających odpowiednio stosowanie równoważnych środków zapewnienia, jakości, zgodność rozwiązań równoważnych z normami jakościowymi, funkcjonalnymi, rozwiązaniami opisanymi w zakresie parametrów technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego, jeżeli ma miejsce zastosowanie równoważnych rozwiązań wraz z dokumentacją potwierdzającą, że zaoferowane równoważniki / zamienniki odpowiadają w zakresie minimalnym, co najmniej produktom, artykułom, materiałom, urządzeniom, technologiom opisanym w dokumentach Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 14. 9) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach