Przetargi.pl
Remont i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Lewinie Kłodzkim

Gmina Lewin Kłodzki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-343 Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8698428 , fax. 74 8698273
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lewin Kłodzki
    ul. Nad Potokiem 4 4
    57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8698428, fax. 74 8698273
    REGON: 89071812000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w Lewinie Kłodzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont i modernizację sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Lewin Kłodzki. W ramach zadania zostaną wykonane prace: 1) Renowacja istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej metodą rękawa: - dn 160 mm - 91,0 mb - dn 200 mm - 617,7 mb 2) Renowacja istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej metodą pakerów: - dn 160 mm - 6 szt. - dn 200 mm - 54 szt. 3) Naprawa istniejącej kanalizacji metodą wykopu otwartego: - dn 160 mm - 12,3 mb - dn 200 mm - 62,4 mb 4) Wymiana istniejących studni na studnie betonowe DN 1000 mm - 4 szt. 5) Naprawa bezwykopowa istniejących studni - 96 szt. 4. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 5. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się ponadto do: 1) zorganizowania, zagospodarowania oraz należytego zabezpieczenia i oznakowania placu budowy oraz zaplecza budowy w sposób zabezpieczający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich, ponoszenia kosztów zużycia wody, energii, zrzutu ścieków, zapewnienia dostawy mediów; 2) w przypadku robót w pasie drogowym, oznakowania drogi zgodnie z przygotowaną przez Wykonawcę organizacją ruchu na czas budowy, koszt zajęcia pasa drogowego ponosi Wykonawca; 3) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementu robót lub jego części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenia do stanu pierwotnego; 4) demontażu, napraw, montażu ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu; 5) prowadzenia prac bez użycia sprzętu mechanicznego z zachowaniem odpowiedniej ostrożności w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z innymi instalacjami/sieciami, 6) przestrzegania warunków zawartych w uzgodnieniach, 7) wykonania badań, prób, pomiarów i uzgodnień, odbiorów jak również wykonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, 8) przeprowadzenie inspekcji wewnątrz kanału kamerą TV po zakończonym remoncie z utrwaleniem wyników badań na płycie DVD, 9) odbudowy nawierzchni drogi w przypadku, gdy podczas wykonywania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, zostanie uszkodzona nawierzchnia, 10) udzielenia na przedmiot zamówienia 60 miesięcznej gwarancji jakości i wydłużenia okresu rękojmi do 60 miesięcy od następnego dnia po odbiorze końcowym. 11) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej bieżącą inwentaryzację oraz inwentaryzację powykonawczą, 12) zapewnienia dozoru a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 13) utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, ziemi, odpadów i śmieci; Wykonawca winien postępować z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 14) umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz przedstawicielom jednostek współfinansujących zadanie, 15) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu operatu kolaudacyjnego, obejmującego pełną dokumentację powykonawczą, 16) zapewnienie ciągłości odpływu ścieków z posesji podłączonych do remontowanego odcinka kanału poprzez ich przepompowywanie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową z tytułu ewentualnych skutków wynikających z braku właściwego odpływu ścieków z posesji, 17) sporządzenie raportów z wygrzania rękawów oddzielnie dla ciągłych odcinków, jeśli zachodzi taka potrzeba, 18) udział w naradach roboczych - co najmniej 1 raz w miesiącu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego PKO BP S.A. O/ Kudowa Zdrój, konto nr 58 1020 5095 0000 5502 0151 4199 z zaznaczeniem wadium przetargowe - ZP.271.5.2014. 4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 11.06.2014 r., do godz. 11:00 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana; z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zastosowanie ma art. 46 ust. 2 i 4. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3). 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 2) oraz w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lewin-klodzki.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach