Przetargi.pl
Remont i modernizacja budynku Oddziału IPN

Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu ogłasza przetarg

  • Adres: 02-675 Warszawa, Wołoska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 818 803 , fax. 225 818 814
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
    Wołoska 7
    02-675 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 818 803, fax. 225 818 814
    REGON: 1636509000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ władzy publicznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i modernizacja budynku Oddziału IPN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja budynku Oddziału IPN przy ul. Szewskiej 2 w Lublinie. Zakres robót budowlanych przewidzianych do realizacji został podzielony na prace o charakterze inwestycyjnym i remontowo-konserwacyjnym. - W ramach prac inwestycyjnych planuje się: wykonanie na III p. posadzek, instalacji c.o., instalacji oświetleniowej, gniazdowej, odgromowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, wyodrębnienie pomieszczenia czytelni, modernizacja pom. socjalnego, dostosowanie łazienek do obecnych przepisów, wykonanie łazienki dla niepełnosprawnych na parterze, wymianę instalacji teletechnicznych, informatycznych, klimatyzacji, przeniesienie urządzeń sieciowych z pomieszczenia na II p. do serwerowni na parterze, centrali sieci telekomunikacyjnej na parter, wykonanie sufitów podwieszanych w korytarzach i WC, docieplenie stropu nad III p. - W ramach prac remontowych/konserwacyjnych planuje się wykonanie: wymiany okien połaciowych i części stolarki okiennej, wymianę drzwi wewnętrznych, remont wyjścia na dach, wymianę wykładzin, konserwację schodów drewnianych i balustrad, wymianę pokrycia dachowego daszku nad wejściem głównym oraz konserwację konstrukcji zadaszenia, wymianę terakoty na schodach wejściowych do budynku, wykonanie nowych obróbek blacharskich, remont połaci dachowej, rynien i rur spustowych, remont ogrodzenia, muru oporowego, wymianę oświetlenia na LED, częściowy remont instalacji elektrycznych. Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie co powoduje, że realizacja robót następować będzie etapowo (w ramach udostępnionych przez Użytkownika powierzchni/kondygnacji), a Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za taką organizację prac, aby w trakcie ich realizacji zapewnić Użytkownikowi możliwość eksploatacji pozostałej części budynku zgodnie z przepisami BHP i ppoż. 2. Planowany remont i modernizacja ma na celu poprawę warunków pracy w Oddziale IPN w Lublinie poprzez podniesienie walorów estetycznych budynku oraz zniesienie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych i starszych. 3. Szczegółowy zakres zamówienia oraz wymagania jakościowe opisuje dokumentacja projektowa - załącznik nr 2 do SIWZ, w skład której wchodzi: - Projekt budowlano - wykonawczy branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej wraz z informacją z U M Lublin Wydział Architektury i Budownictwa o nie wniesieniu sprzeciwu do zgłoszenia oraz decyzją w sprawie pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych polegających na remoncie muru oporowego, ogrodzenia, instalacji odgromowej, części pomieszczeń, malowaniu dachu, rur spustowych, rynien oraz wymianie jednostki zewnętrznej klimatyzatora i wymianie pokrycia zadaszenia wejściowego (decyzja MKZ-IN-.4120.595.2018 z dnia 16.07.2018 r.) oraz pozwolenie na wymianę stolarki okiennej i okien połaciowych (decyzja MKZ-IN-I.4120.568.2018 z dnia 06.07.2018 r.), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna, 4. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu przez Wykonawców. Wizja lokalna może się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu przeprowadzenia wizji lokalnej z Panem Robertem Majkutem, tel. 815363409, kom. 668893304.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach