Przetargi.pl
„Remont i konserwacja drewnianego spichlerza dworskiego ze Sławięcic MWO/B-15 usytuowanego na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu” w formule "zaprojektuj i wybuduj"

Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45835 Opole, ul. Wrocławska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4572349, 4743021 , fax. 77 4572349, 4743021
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
    ul. Wrocławska 174
    45835 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 4572349, 4743021, fax. 77 4572349, 4743021
    REGON: 27718000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwsiopolskiej.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Jednostka Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont i konserwacja drewnianego spichlerza dworskiego ze Sławięcic MWO/B-15 usytuowanego na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu” w formule "zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych dla zadania „Remont i konserwacja drewnianego spichlerza dworskiego ze Sławięcic MWO/15-B usytuowanego na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu” w formule „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z zaleceniami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zwanym dalej: PFU) stanowiącym załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ oraz Ekspertyzie mykologiczno-konstrukcyjnej stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia zostanie podzielony na dwa etapy: I etap obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej w skład której wchodzi wykonanie: a) projektu budowlanego branży konstrukcyjnej – 5 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie ogólnodostępnym, b) projektu instalacji elektrycznych w zakresie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych i przebudowy tablicy bezpiecznikowej – 5 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie ogólnodostępnym, c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych branży konstrukcyjnej i instalacji elektrycznych (STWIOR) – 2 egz. + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie ogólnodostępnym, 2) Uzyskanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych od Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków wraz z uzgodnieniem dokumentacji. 3) Uzyskanie pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego, działając na podstawie jego pełnomocnictwa. 4) Wykonanie robót budowlanych: stabilizacji konstrukcji obiektu oraz wewnętrznej instalacji elektrycznej na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, STWIOR, oraz zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym uzgodnionym z Zamawiającym. 5) Sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót. 6) Wymagania odnośnie opracowania dokumentacji projektowej a) Wykonawca winien opracować dokumentację projektową w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz.U. 2012 poz. 462) oraz PFU, b) Wykonawca przed złożeniem dokumentacji projektowej w celu uzyskania uzgodnień i pozwoleń pozwalających na prowadzenie robót budowlanych, winien uzyskać przez Zamawiającego akceptację opracowanej dokumentacji. II etap obejmuje: 1) Wykonanie pozostałych robót budowlanych, tj. konserwacji i naprawy więźby dachowej spichlerza oraz wymianę pokrycia dachu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, STWIOR oraz zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 2) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9.000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BANK MILLENNIUM 87 1160 2202 0000 0000 7039 8443 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 poz.1804 oraz z 2015 poz.978 i 1240 ). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ust. 2 pkt. 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające umocowanie pełnomocnika; Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art.23 ust.2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach