Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 02554 Warszawa, Aleja Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 648 608 , fax. 225 648 608
- Data zamieszczenia: 2019-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Aleja Niepodległości 162
02554 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 648 608, fax. 225 648 608
REGON: 150200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgh.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont i adaptacja pomieszczeń w Domu Studenta nr 1 „Sabinki” SGH położonego w al. Niepodległości 147 w Warszawie, z przeznaczeniem na siłownię dla studentów, magazyn oraz suszarnię. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont i adaptacja pomieszczeń w Domu Studenta nr 1 „Sabinki” SGH położonego w al. Niepodległości 147 w Warszawie, z przeznaczeniem na siłownię dla studentów, magazyn oraz suszarnię. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 6 000 zł (sześć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (formularz Nr 3 do SIWZ). b)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 2 oraz ust. 3 pkt. 1 Części IV SIWZ. 3.Oświadczenia wymienione w Części IV ust. 1 niniejszej SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) wraz z dokumentem potwierdzającym prawidłowość umocowania – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 6.Szczegółowy kosztorys, który określi ryczałtową cenę ofertową za wykonanie całego zakresu przedmiotu zamówienia w formie papierowej i w formie elektronicznej, podpisany jak oferta. 7.Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (lub inne odpowiednie dokumenty) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne odpowiednie dokumenty, wraz z informacją o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części IV ust. 1 SIWZ, jeżeli dotyczy. 8.Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont nawierzchni przejazdów bramowych i dziedzińców bocznych od strony północnej budynku MEN przy Al. Jana Chrystiana Szucha 25 w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Remont dachów, stropów poddasza i kominów z wymianą pokryć dachowych oraz wykonaniem instalacji odgromowej budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie
Dodano: 2024-04-03 - Demontaż i utylizacja oznakowania viaTOLL i eTOLL znajdującego się w pasie dróg publicznych.
Dodano: 2023-12-22 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w obiekcie IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28”
Dodano: 2023-11-13 - 172.Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej Specjalnej w Radzyminie, ul. Komunalna 8
Dodano: 2023-11-09 - Wymiana okien od piętra II do V w segmencie A w Domu Pracownika Naukowego UW ul. Smyczkowa 11 w Warszawie
Dodano: 2023-09-29 - Remont pomieszczeń znajdujących się w Ośrodku WARSZAWIANKA w Świnoujściu
Dodano: 2023-09-27 - Roboty budowlane na terenie NW Proszowice etap I : Naprawa pęknięć filarów nośnych i konstrukcji dachu Pompownia Hubenice
Dodano: 2023-09-08 - Remont pomieszczeń znajdujących się w Ośrodku WARSZAWIANKA w Świnoujściu
Dodano: 2023-08-24 - „Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu w obiekcie IMGW-PIB we Wrocławiu przy ul. Parkowej 28”
Dodano: 2023-08-17