Przetargi.pl
Remont i adaptacja poddasza w części „A” budynku Aneksu „B” Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 46060 Prószków, ul. Zamkowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4648068, 4648092 , fax. 774 648 068
  • Data zamieszczenia: 2017-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Zamkowa 8
    46060 Prószków, woj. opolskie
    tel. 077 4648068, 4648092, fax. 774 648 068
    REGON: 75413513700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja poddasza w części „A” budynku Aneksu „B” Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach realizacji zadania pod nazwą : „Remont i adaptację poddasza w części A budynku Aneksu B Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie”, położonego w Prószkowie przy ul. Zamkowej 2, w zakresie : roboty budowlane wewnątrz budynku, termomodernizacja dachu oraz roboty instalacyjne obejmujące : instalację elektryczną, c.o., wod.-kan., hydrantową, sygnalizacji ppoż. i oddymiania. Szczegółowy zakres robót określają projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 11.000,00 zł ( słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wniesione w jednej z kilku form przewidzianych w ustawie pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, tj. do 20.09.2017 r., do godz. 10.00. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, kto reprezentuje Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonawca, który zabezpieczy swoją ofertę nieakceptowaną formą wadium, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku kiedy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży brakujących dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach