Przetargi.pl
Remont i adaptacja istniejących pomieszczeń Izby Przyjęć na parterze budynku „A” Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. na podstawie Projektu Budowlano – Wykonawczego

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-703 Ruda Śląska, ul. W. Lipa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322482452 , fax. +48327795912
  • Data zamieszczenia: 2019-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
    ul. W. Lipa 2
    41-703 Ruda Śląska, woj. śląskie
    tel. +48322482452, fax. +48327795912
    REGON: 241468653
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalruda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja istniejących pomieszczeń Izby Przyjęć na parterze budynku „A” Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. na podstawie Projektu Budowlano – Wykonawczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja istniejących pomieszczeń Izby Przyjęć na parterze budynku „A” Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. na podstawie Projektu Budowlano – Wykonawczego wykonanego przez Biuro Architektoniczne Gorgoń. Zadanie dotyczy realizacji projektu wszystkich branż tj. architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji wod-kan, c.w.u i c.o., wentylacyjnej oraz elektrycznej. Zlecenie obejmuje również przebudowę łazienki personelu przy TK i RTG na pokój opisowy lekarzy oraz remont pomieszczeń socjalno-administracyjnych Oddziału Kardiologicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/Umowy oraz Projekt Budowlano – Wykonawczy stanowiący załącznik nr 2.1 do SIWZ, Projekt Budowlano – Wykonawczy konstrukcji stanowiący załącznik nr 2.2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 2.3 do SIWZ, Projekt Budowlano – Wykonawczy instalacji gazów medycznych stanowiący załącznik nr 2.4 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót instalacji gazów medycznych stanowiąca załącznik nr 2.5 do SIWZ, Projekt Budowlano – Wykonawczy instalacji elektrycznych i niskoprądowych stanowiący załącznik nr 2.6 do SIWZ, Projekt Budowlano – Wykonawczy instalacji elektrycznych i niskoprądowych - załącznik nr 1 stanowiący załącznik nr 2.7 do SIWZ, Projekt Budowlano – Wykonawczy systemu zarządzania kolejkami - załącznik nr 2 stanowiący załącznik nr 2.8 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót instalacji elektryczne i niskoprądowe stanowiąca załącznik nr 2.9 do SIWZ, Dane wyjściowe stanowiące załącznik nr 2.10 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych instalacji wod-kan stanowiąca załącznik nr 2.11 do SIWZ, Opis techniczny stanowiący załącznik nr 2.12 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych instalacji wentylacji i klimatyzacji stanowiąca załącznik nr 2.13 do SIWZ, Spis rysunków stanowiący załącznik nr 2.14 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych instalacji c.o. stanowiąca załącznik nr 2.15 do SIWZ, Przedmiary stanowiące załącznik nr 2.16 do SIWZ oraz Pozwolenie na budowę stanowiące załącznik nr 2.17 do SIWZ. 2. Ilekroć w dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie (tj. prace budowlane i instalacyjne w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz elektrycznych) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy zatem osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych. Zamawiający wymaga wykazania minimum 20 pracowników w tym: 6 pracowników budowlanych (murarz, tynkarz), 4 instalatorów wod-kan, c.o i c.w.u., 3 monterów wentylacji mechanicznej, 1 automatyka, 2 elektryków, 4 pomocników. 4. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w koszty bezpośrednie robót ujęte w przedmiarze robót), czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową/robotami, dostawców materiałów budowlanych. 5. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w projekcie wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. 6. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie materiałów lub wskazanie norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie w ich miejsce materiałów lub rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej i STWiOR pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i STWiOR oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (tożsamość funkcji), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja) e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych, co Wykonawca udowodni przedkładając Zamawiającemu stosowne dokumenty (atesty, aprobaty, DTR itp.). Wykonawca przed zabudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedłożenia powyższych dokumentów Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien złożyć w ofercie dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości: 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 3. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 21.02.2019 r. o godzinie 09:30. ­- Wadium wnoszone w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: 18 1020 2528 0000 0102 0503 3404 PKO BP S.A. UWAGA! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna należy wpisać beneficjenta: Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o., ul. Wincentego Lipa 2, 41-703 Ruda Śląska. 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 6 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa a art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 12. Jeżeli Wykonawca jest podmiotem nie podlegającym reżimowi prawa polskiego i właściwości sądów polskich, w treści gwarancji musi figurować zapis o poddaniu sporów wynikających z wadium prawu polskiemu i polskiemu sądownictwu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach