Przetargi.pl
Remont i adaptacja części parteru budynku przy ul. 3 Maja 57 w Ostrowi Mazowieckiej w celu: Część I - realizacji zadania pn. Utworzenie placówki wsparcia Seniorów – „Klubu Senior+”; Część II - dostosowania części budynku do prowadzenia działalności gastronomicznej.

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i adaptacja części parteru budynku przy ul. 3 Maja 57 w Ostrowi Mazowieckiej w celu: Część I - realizacji zadania pn. Utworzenie placówki wsparcia Seniorów – „Klubu Senior+”; Część II - dostosowania części budynku do prowadzenia działalności gastronomicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje Remont i adaptację części parteru budynku przy ul. 3 Maja 57 w Ostrowi Mazowieckiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie częściowe) stanowi: Część I - Remont i adaptacja części parteru budynku przy ul. 3 Maja 57 w Ostrowi Mazowieckiej na potrzeby realizacji zadania pn. Utworzenie placówki wsparcia Seniorów – „Klubu Senior+”; Część II - Remont i adaptacja części parteru budynku przy ul. 3 Maja 57 w Ostrowi Mazowieckiej z dostosowaniem do prowadzenia działalności gastronomicznej. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: Wykonanie prac określonych w projekcie adaptacji wnętrz t.j.: Klub Senior+ (Część I): -roboty demontażowe -wykonanie ścianek działowych, -tynki i okładziny ścian, -sufity podwieszane, -podłogi i posadzki, -stolarka. Działalność gastronomiczna (Część II): -roboty rozbiórkowe, -wykonanie ścianek działowych, -tynki i okładziny ścian, -sufity podwieszane, -podłogi i posadzki, -stolarka, -wentylacja mechaniczna, -instalacja wodociągowa, -instalacja kanalizacyjna, -instalacja centralnego ogrzewania, -instalacja oświetleniowa oraz oprawy, -instalacja elektryczna (rozdzielnice i okablowanie, instalacje gniazd, instalacje oświetleniowe LED), -instalacja i oprawy oświetlenia awaryjnego, -instalacja zasilania odbiorników technologicznych, -tablice rozdzielcze, -instalacja RTV. Szczegółowy zakres robót do realizacji określony jest w załączonym projekcie adaptacji części parteru budynku przy ul. 3 Maja 57 w Ostrowi Mazowieckiej. !UWAGA! Remont dotyczy tylko parteru budynku!. 3. Zamawiający informuje, iż prace wchodzące w zakres Części I - objęte będą dofinansowaniem w ramach programu „Utworzenie placówki wsparcia seniorów – Klub Senior+ w Ostrowi Mazowieckiej”. Z tego tytułu wybrany Wykonawca przygotuje na każdą z części odrębne kosztorysy ofertowe zgodnie z pkt 20.4. SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z projektem wykonawczym adaptacji pomieszczeń, obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 5. Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć zaplecze robót i utrzymywać w odpowiednim stanie do zakończenia robót. 6. Wszystkie roboty budowlane w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: a) kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowanej oraz kwalifikacje niezbędne do kierowania budową obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków określone ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 2067), b) kierownika robót sanitarnych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (część II), c) kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (część II), d) inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego wymagane uprawnienia i kwalifikacje do nadzorowania robót w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, wskazanego przez Zamawiającego, - wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 7. Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie kierownika budowy, w czasie wykonywania robót budowlanych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do skoordynowania z innymi wykonawcami (i uzgodnienia z Zamawiającym) kolejności wykonywania poszczególnych prac. Koordynacja i kolejność wykonania prac poszczególnych części zamówienia powinna być również zaakceptowana przez inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego do nadzorowania realizacji całej inwestycji (Dotyczy przypadku wyboru różnych Wykonawców na poszczególne części zamówienia). 9. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację budowy, dokumenty wyrobów). 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanych robót i przekazywanie jej Zamawiającemu, a w szczególności udokumentuje: stan przed przystąpieniem do wykonywania robót, ważne etapy prac oraz stan po zakończeniu robót. 11. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 12. Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w niniejszej specyfikacji lub złącznikach (w szczególności w projektach, opisach technicznych, rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiarach) służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o cechach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych odpowiadających lub lepszych od cech technicznych, jakościowych, funkcjonalnych wskazanych w specyfikacji lub złącznikach. Jeśli Wykonawca skorzysta ww. możliwości, musi wykazać, że oferowane przez niego produkty, materiały, urządzenia, usługi, systemy lub procesy spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN). Część II: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN). 13.2. Wadium należy wnieść w terminie (Dot. wszystkich części) do dnia 2018-12-03 do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Dot. wszystkich części). 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) (Dot. wszystkich części) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie (Dot. wszystkich części).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach