Przetargi.pl
Remont hydroforni w k. 6015

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2019-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont hydroforni w k. 6015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, z wykonaniem remontu hydroforni w budynku 62 k. 6015 33. Bazy Lotnictwa Transportowego. Zadanie będzie obejmowało remont budynku wraz z urządzeniami. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 8 do SIWZ. Program funkcjonalno-użytkowy (PFU) określa zakres realizacji dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca przygotowując ofertę musi uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji niniejszego zadania, wynikające z PFU i SIWZ, a także koszty nieujęte, bez których nie można prawidłowo wykonać zadania. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 2.1. W części dotyczącej wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej: a) Wykonać inwentaryzację obiektu i terenu w zakresie niezbędnym do wykonania dokumentacji projektowej. b) Wykonać koncepcje projektową uzgodnioną z Zamawiającym– wersje w trybie roboczym. c) Wykonać dokumentację projektową na podstawie opracowanej i uzgodnionej koncepcji projektowej – 1 egz. d) Opracować projekt budowlany wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 4 egz. e) Wykonać projekty wykonawcze oraz inne, których konieczność opracowania może wyniknąć w trakcie projektowania - 4 egz. f) Opracować kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót („kosztorys ślepy”) - 2 egz. w formacie PDF, ATH. g) Opracować specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla zakresu robót objętego przedmiotem umowy - 2 egz. h) Wykonać zapis całości opracowania dokumentacji na nośniku elektronicznym (płyta CD). Koncepcja, dokumentacja projektowa oraz STWiORB w formacie DWG, PDF, DOC - 3 egz. i) Uzyskać wymagane prawem decyzje, pozwolenia lub inne dokumenty administracyjne. j) Sprawować nadzór autorski dla wykonywanego zadania. k) Wykonać prace remontowe zgodnie z zatwierdzonym projektem. l) Roboty prowadzić przy czynnym jednym zestawie pomp (nie może być przerwy w podawaniu wody do sieci p.poż). 2.2. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń związanych z realizacją zadania. 2.3. W części dotyczącej wykonania robót elektrycznych: a) demontaż (tablicy) i instalacji w budynku, b) montaż nowego złącza ZKP wyposażonego w wyłącznik p.poż (przycisk p.poż montowany na zewnątrz przy ogrodzeniu na trasie kabla), złącze wyposażone w zabezpieczenie i licznik do pomiaru zużytej energii, c) wykonanie przyłącza: ZKP – tablica TG, d) montaż nowych tablic TG i sterowania urządzeniami hydroforni, e) montaż instalacji elektrycznej dla potrzeb hydroforni, f) montaż instalacji oświetleniowej (z zastosowaniem opraw ledowych: roboczych, awaryjnych, ewakuacyjnych), g) montaż oświetlenia zewnętrznego ledowego na ścianie – przy wejściu do budynku, h) montaż gniazd wtykowych jednofazowych 2 szt. i siłowych 1 szt, i) wykonanie instalacji elektrycznej do ogrzewania elektrycznego pomieszczenia, j) montaż pieców akumulacyjnych zapewniających utrzymanie temperatury powyżej + 4̊ C. 2.4. W części dotyczącej wykonania robót budowlanych: a) rozkucie i poszerzenie otworu drzwiowego na szerokość 100 cm, b) montaż drzwi stalowych ocieplonych wełną mineralną, (współcz. przen. 1,10), c) wymiana kratki wentylacyjnej, d) wykucie otworów pod kratki wentylacyjne z montażem kratek 2 szt, e) demontaż okien, f) montaż okien rozwiernych PCV z szybą zespoloną - o wym. min.170 x 170 cm - 2 szt, z nawiewem pod oknem, g) demontaż parapetów, h) montaż parapetów zewn. i wewn. okien, i) demontaż barierek ochronnych, j) wykonanie nowych barierek ochronnych B.H.P. na posadzce z montażem, k) wykonanie nowych posadzek żywicznych, l) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów wewn. budynku farbami emulsyjnymi, m) montaż daszku nad wejściem do budynku, n) zabezpieczenia przed korozją i pomalowanie istniejących krat metalowych, o) remont pokrycia dachu styropapą grub.min. 10 cm z wymianą obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, p) naprawa tynku i malowanie ścian farbami emulsyjnymi elewacji w kolorze szarym, q) remont opaski z gruntu stabilizowanego na opaskę z kostki bet. grub.6 cm szer. 70 cm wokół budynku z izolacją ścian pionowych na głęb. 0,5 m. ściana z nasypem bez opaski izolacja na głęb. 2,0 m, r) remont chodnika z gruntu stabilizowanego na chodnik z kostki betonowej szer.1,50m grub.6 na podsypce cem. piaskowej grub.4cm, s) utylizacja odpadów. 2.5. W części dotyczącej wykonania robót instalacyjnych hydroforni do celów p.poż: a) demontaż pomp ( 3 szt), zbiorników i instalacji, b) montaż pomp 3 szt, zbiorników i instalacji, c) zaprojektować ciśnienie robocze na wyjściu hydroforowni - 5,0 do 5,5 atm, (zabezpieczyć rozbiór wody z 5 hydrantów jednocześnie), d) montaż urządzeń i pomp dla w/w parametrów, e) wykonać demontaż i montaż 3 studni wraz z urządzeniami (pompy, liczniki wody, włazy, drabinki, pokrywy), f) wykonać wymianę rur od studni do zbiornika ok.213 mb., g) wykonać opomiarowanie – licznik wody w każdej studni ( 3 szt.), h) wykonać oczyszczenie i konserwacja zbiornika betonowego retencyjnego 100 m3, i) wykonać remont kominków wentylacyjnych murowanych w il. 4 szt., j) zamontować kraniki w studniach do pobierania próbek wody, k) wykonać otwór w rurze osłonowej studni głębinowej na sondę do badania zwierciadła wody, do chlorowania ( badania statyczne i dynamiczne), l) wykonać zawór spustowy przy zbiornikach hydroforowych do pobierania próbek wody, m) wykonać opomiarowanie wody w budynku, n) wykonać sterowanie automatyczne i ręczne wszystkimi parametrami hydroforni, o) wykonać remont który nie może spowodować przerwy w pracy hydroforni, p) zaprojektować i wykonać monitoring ważnych parametrów hydroforni, q) zastosować urządzenia do płynnego rozruchu zestawu pomp, r) Istniejące parametry: studni, pomp, hydrantów: – wydajność istniejących studni 66,40 m3/h, – wydajność hydrantów 10 L/s, – wydajność istniejących pomp głębinowych 8,4+22+36 m3/h, – rozbiór wody - 19 500 m³/rok – operat wodno – prawny. 3. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 – tekst jednolity ze zmianami), ustawie z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r., nr 25 poz. 150 ze zm.) oraz ustawie z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.) 4. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu na adres mail: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Przybyłe osoby powinny posiadać ze sobą dowód tożsamości. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane, ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę: – Prace instalacyjne elektryczne, – Prace budowlane, – Prace szpachlarsko – malarskie, – Prace posadzkowe, – Prace ociepleniowe, – Prace brukarskie, – Prace ślusarskie, – Prace instalacyjne – montaż sieci wodociągowej wraz z urządzeniami, – Prace związane z automatycznym sterowaniem, – Prace remontowe i konserwujące urządzeń. 7. Wykonawca każdorazowo w terminie do 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu, na każde jego żądanie, dokumenty potwierdzające sposób zatrudnienia osób wymienionych w „Wykazie pracowników realizujących robotę budowlaną”, tj. a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy, że zatrudnia wskazane w ww. wykazie osoby. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) do wglądu:  kopie dokumentów potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczenia społecznego, tj. wydruki ZUS ZUA, z udostępnieniem tylko danych: z bloku II – numer NIP i REGON oraz nazwa skrócona Wykonawcy; z bloku III – imię i nazwisko pracownika; z bloku V – tylko dwie pierwsze cyfry kodu tytułu ubezpieczenia; z bloku VII – data powstania obowiązku ubezpieczenia oraz z bloku XIV – data wypełnienia druku. LUB  kopie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Dane wrażliwe podlegające ochronie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, należy poddać anonimizacji. Nie podlega anonimizacji imię i nazwisko pracownika. 8. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych w ust. 8, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, skutkiem czego będzie naliczenie kary umownej wymienionej w projekcie umowy 9. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej i maksymalnie 72 miesięcznej gwarancji jakości na zastosowane materiały, urządzenia i wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przez osoby upoważnione. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia, określa „Wzór umowy” stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium (do upływu terminu składania ofert) lub wniesienie go w sposób nieprawidłowy spowoduje, iż oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na mocy art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium musi być wniesione na cały okres terminu związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP o/Poznań nr 95 1010 1469 0016 9013 9120 1000 z dopiskiem : „Wadium – Nr sprawy 5/2019. 5. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w formie pieniężnej wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego (godzina i minuta, np. jeżeli termin składania ofert upływa o godz.9:30 a wadium wpłynie o godz. 9:40 Zamawiający uzna, że nie wpłynęło w terminie). 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zmieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 2.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2.2. oświadczenie o którym mowa w części VI, ust. 1 pkt. 1 SIWZ, 2.3. zobowiązanie podmiotu trzeciego - załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 2.4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, 2.5. pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 2.6. potwierdzenie wniesienia wadium (w przypadku innej formy niż pieniądz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach