Przetargi.pl
REMONT HOLU GŁÓWNEGO WRAZ Z RECEPCJĄ ORAZ POMIESZCZENIAMI PRZYLEGŁYMI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „MORS” W STEGNIE

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 82103 Stegna, ul. Morska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 478 384 , fax. -552 478 205
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Morska 11
    82103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 552 478 384, fax. -552 478 205
    REGON: 17006303000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsmors.pl/pl/mors/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT HOLU GŁÓWNEGO WRAZ Z RECEPCJĄ ORAZ POMIESZCZENIAMI PRZYLEGŁYMI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ „MORS” W STEGNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont holu głównego wraz z recepcją oraz pomieszczeniami przyległymi w budynku Domu Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie. Dom Pomocy Społecznej „Mors” jest jednostką organizacyjną Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim. Obiekt posiada 130 miejsc dla mieszkańców stałych, w tym 60 miejsc przeznaczonych jest dla osób przewlekle, somatycznie chorych i 70 miejsc dla osób w podeszłym wieku. Przedmiotem robót jest remont i kompletne wyposażenie: holu wejściowego zlokalizowanego w łączniku pomiędzy budynkami A i B wraz z recepcją i pomieszczeniami przyległymi tj. zaplecza recepcji z magazynem, toaletą ogólnodostępną dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, toaletą dla personelu oraz pokojem biurowym z wydzielonym pomieszczeniem dla kierownika, a także klatki schodowej przy stanowisku recepcji w całym jej przebiegu od piwnicy do 2 pietra włącznie. Hol z recepcją stanowi pomieszczenie o wys. 330 cm, o nieregularnym kształcie, z klatką schodową i dwoma wejściami wyposażonymi w wiatrołapy. Łączna powierzchnia użytkowa zakresu objętego remontem to ok. 180,1m2 (Hol wejściowy 89,9 Wiatrołap 1 5,7 Wiatrołap 2 9,1 Klatka schodowa 12,9 Zaplecze recepcji 5,3 Magazyn 6,9 WC 1 4,5 WC 2.1 2,1 WC 2.2 4,3 WC 2.3 1,8 Biuro Działu Socjalnego 28,4 Pomieszczenie Kierownika Dz. Socjalnego 9,2). Przedmiotem zamówienia jest remont ścian, podłóg, sufitów, klatki schodowej, wymiana instalacji w obrębie robót remontowych. Przedmiotem zamówienia są także m.in.: urządzenia sanitarne, meble, zabudowy meblowe i elementy dekoracyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ i dokumentacji projektowej. Do obowiązków wykonawcy poza opisanymi wprost w dokumentacji projektowej i STWiORB należy: a) Organizacja robót w sposób umożliwiający korzystanie w sposób nieprzerwany z holu (jest to jedyne dojście do stołówki i kaplicy i główny układ komunikacyjny w sytuacjach awaryjnych). Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży program organizacji robót, w tym harmonogram robót oraz sposób organizacji ruchu i obejść dla mieszkańców i pensjonariuszy DPS. Wykonawca przy projektowaniu organizacji ruchu musi wziąć pod uwagę, że mieszkańcami i pensjonariuszami są osoby starsze i chore, co wyklucza stosowanie wysokich schodów, podestów, śliskich nawierzchni, itp. b) Utrzymywanie obszaru budowy w stanie uporządkowanym, tj. materiały budowlane muszą być magazynowane poza ciągami komunikacji dla mieszkańców i pensjonariuszy, ciągi komunikacji muszą być na bieżąco sprzątane. c) Uzyskanie, przed wbudowaniem materiałów i urządzeń, od nadzoru autorskiego zatwierdzenia materiałów, urządzeń, wyrobów, przedkładając w tym celu dokumenty wymagane ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz próbek w zakresie materiałów wykończeniowych. d) Wykonania tymczasowych przełączeń instalacji (np. p. pożarowej, CCTV, automatycznego otwierania drzwi, oświetlenia awaryjnego, domofonowej, sieci komputerowej i centrali telefonicznej) w zakresie wynikającym z przyjętego etapowania realizacji robót w sposób umożliwiający ich funkcjonowanie w trakcie realizacji robót tak, aby nie zakłócić ciągłości ich pracy. e) Prowadzenie robót w taki sposób, by nie wystąpiły uszkodzenia istniejących (nieremontowanych) instalacji, ścian, okien, drzwi itd. W przypadku wystąpienia uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub odtworzenia. f) Prace generujące hałas można prowadzić od godz. 7.00 do 21.00. g) Zamawiający informuje, że powoła nadzór autorski (projektanta) oraz nadzór inwestorski w zakresie elektrycznym. h) Do zadań Wykonawcy należy przeszkolenie pracowników w zakresie dostarczonych urządzeń. i) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej, w szczególności w zakresie sieci i instalacji. j) Do zadań Wykonawcy należy montaż, uruchomienie oraz zintegrowanie dostarczanych lub przenoszonych urządzeń z urządzeniami istniejącymi, oraz wykazanie poprawności ich pracy (monitory recepcjonisty, domofony, itp). Wykonawca uruchomi i sprawdzi przełożone instalacje i czujniki oraz wykaże poprawność ich pracy. Powyższe nie dotyczy kamer w holu (kamery przekładane przez innego wykonawcę). k) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad w Robotach w okresie gwarancji i/lub rękojmi, zależnie która późniejsza. Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 19.10.2018 r. o godz. 12.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna jest zalecana, lecz nie jest obowiązkowa. Wizja może być zorganizowana w każdym innym terminie na wniosek Wykonawcy, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 5000 zł 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem, nr konta: 59 8306 0003 00003 5145 2000 0050 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) gwarancjach bankowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; oświadczenie należy złożyć w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. (informacja z otwarcia ofert). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach