Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław ogłasza przetarg
- Adres: 51-612 Wrocław, Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 733 40 60 , fax. 71 315 43 18
- Data zamieszczenia: 2016-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowe Centrum Sportu Wrocław
Al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 35
51-612 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 733 40 60, fax. 71 315 43 18
REGON: 02175787600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Gminy Wrocław
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont hali sportowej przy ul. Żabia Ścieżka we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na remoncie hali sportowej przy ul. Żabia Ścieżka we Wrocławiu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących rodzajów prac budowlanych: 1) Roboty rozbiórkowe, 2) Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, 3) Montaż pokrycia dachu (membrana PES/PCV) 4) Roboty malarskie, 5) Wymiana stolarki drzwiowej, 6) Naprawa elewacji, 7) Wymiana instalacji elektrycznej, 8) Wykonanie zabezpieczenia otworów ścian bocznych hali sportowej ze sklejki na konstrukcji szkieletowej, drewnianej o powierzchni 156 m?. 3. Szczegółowy zakres robót remontowych objętych przedmiotem zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 4 poniżej, określono w dokumentacji projektowej dla zadania pn. Remont hali sportowej przy ul. Żabia Ścieżka we Wrocławia obejmującej branżowe Projekty Wykonawcze oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWOiR), przedmiary robót stanowiące w całości załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Zamawiający wyłącza lub ogranicza z zakresu przedmiotu umowy następujące elementy robót określone w przedmiarze robót opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej dla przedmiotowego zadania tj.: 1) W zakresie robót określonych w Dziale 1 przedmiaru - ROBOTY ROZBIÓRKOWE: a) Poz. 6 i 7 - wyłączona w całości, b) Poz. 8, 9 i 10 - ograniczona do realizowanej Poz. 1 przedmiaru, 2) W zakresie robót określonych w Dziale 4 przedmiaru - POSADZKA SPORTOWA: a) Poz. 43, 44 i 45 - wyłączona w całości, 3) W zakresie robót określonych w Dziale 6 przedmiaru - STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA: a) Poz. 51 - wyłączona w całości, w zamian wykonanie tymczasowej fasady ze sklejki liściastej wodoodpornej o gr. 10mm, mocowanej w sposób uzgodniony w trybie roboczym z inwestorem (w celu zminimalizowania ingerencji w wyremontowane elementy konstrukcyjne hali), 4) W zakresie robót określonych w Dziale 8 przedmiaru - INSTALACJA ELEKTRYCZNA: a) Poz. 65 i 66 - wyłączona w całości, 5) W zakresie robót określonych w Dziale 9 przedmiaru - INSTALACJA C.O.: a) Poz. od 85 do 97 i od 99 do 100 - wyłączone w całości. Uwaga - Poz. 98 przedmiaru pozostaje do realizacji. 5. Zamawiający wymaga, aby na przedmiot zamówienia tj. wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały, urządzenia, sprzęt Wykonawca udzielił co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji przy czym Zamawiający wymaga, aby na wykonane prace remontowe konstrukcji dachu oraz zastosowane materiały w tym elementy konstrukcyjne dachu oraz pokrycie membranowe -Wykonawca udzielił co najmniej 60 - miesięcznej gwarancji. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia bez uwag potwierdzonym podpisanym przez Strony protokołem bez uwag. Gwarancja obejmuje w szczególności wady zastosowanych materiałów i wykonanych prac. 6. Pozostałe szczegóły dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawiera Projekt Umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu wykonywania robót budowlanych po uprzednim uzgodnieniu terminu dokonania wizji lokalnej z Zamawiającym. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do ustalenia terminu wizji i uczestniczenia w niej jest Pan Ryszard Moździoch (tel. 571 351 031) oraz Andrzej Szutrak (te. 571 351 032). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mcs.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 385 w km 0+000 - 1+100 w m. Tłumaczów.
Dodano: 2016-07-27 - Rewitalizacja elewacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 - etap II dziedzińce wewnętrzne
Dodano: 2016-07-27 - Remont ogólnobudowlany kuchni na podstawie zaleceń WOMP, budynek nr 5 Obozowisko Trzebień kompleks 0549.
Dodano: 2016-07-27 - Zabezpieczenie budynku przy ul. Pszczelarskiej 7 we Wrocławiu w zakresie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i remont kamienicy z oficyną na Wyspie Słodowej 7,7a we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu w podziale na zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dokończenie zadania pn.: Przebudowa bloku operacyjnego szpitala SP ZOZ MSW - etap III wraz z przebudową części pomieszczeń na potrzeby myjni i sterylizatorni
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompleksowe podłóg drewnianych w pomieszczeniach budynku suszarni w Muzeum Papiernictwa w Dusznikach Zdroju, w związku z odstąpieniem przez Zamawiającego od umowy z dotychczasowym Wykonawcą w tym zakresie.
Dodano: 2016-07-27 - ZP.15.2016 Budowa oświetlenia parkowego przy ulicy Grota Roweckiego w Strzelinie
Dodano: 2016-07-27 - Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie chodnika przy drodze powiatowej nr 1508D ul. Graniczna w Międzyborzu - etap 2
Dodano: 2016-07-27