Przetargi.pl
Remont garażu oraz przyłącza kanalizacyjnego w Komisariacie Policji w Żmudzi

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20019 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
  • Data zamieszczenia: 2017-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73
    20019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
    REGON: 43068905200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont garażu oraz przyłącza kanalizacyjnego w Komisariacie Policji w Żmudzi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu garażu oraz przyłącza kanalizacyjnego w Komisariacie Policji w Żmudzi. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych (STWiORB), Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Obioru Robót Budowlanych (SSTWiORB) oraz we wzorze umowy – stanowiących załączniki do SIWZ. Za ujęcie wszystkich prac odpowiedzialność ponosi tylko i wyłącznie Wykonawca. 3.Planowany zakres zadania opisany w STWiORB i SSTWiORB obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: a)w budynku garażowym: wyburzenia istniejących ścianek działowych, demontażu istniejących metalowych wrót garażowych oraz stolarki drzwiowej i okiennej, wykonania nowej elewacji budynku, montażu nowych wrót garażowych, wymiany pokrycia dachu wraz z montażem rynien i rur spustowych, wykonania wentylacji grawitacyjnej wspomaganej nasadami kominowymi, skucia i wykonania nowej posadzki, przetarcia i pomalowania tynków wewnętrznych, demontażu istniejącej i wykonania nowej instalacji elektrycznej i odgromowej wykonania opaski z kostki brukowej oraz utwardzenie terenu z kostki brukowej, b)wymiany odcinka przyłącza kanalizacyjnego pomiędzy pierwszą studzienką kanalizacyjną zlokalizowaną na terenie obiektu a siecią gminną – rys. nr 1. oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania i przeprowadzenia wszelkich działań i robót budowlanych wymaganych dla realizacji umowy, jak również uzyskania określonych w SIWZ dokumentów, a w szczególności: inwentaryzacji, dokumentacji powykonawczej w tym: protokołów z prób i badań urządzeń i instalacji wewnętrznych i doziemnych, inwentaryzacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach