Przetargi.pl
Remont elewacji z fundamentem oraz schodów wejściowych do budynku i remont stołówki z zapleczem w Inspektoracie ZUS w Augustowie, ul. Hoża 8

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-404 Białystok, ul. Młynowa 29
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
    ul. Młynowa 29
    15-404 Białystok, woj. podlaskie
    REGON: 00001775600048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji z fundamentem oraz schodów wejściowych do budynku i remont stołówki z zapleczem w Inspektoracie ZUS w Augustowie, ul. Hoża 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I zamówienia - Remont elewacji z fundamentem oraz schodów wejściowych do budynku. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na:a. odnowieniu elewacji ścian zewnętrznych (system BSO);b. naprawie i odnowieniu cokołu wokół budynku z kamienia naturalnego ( piaskowiec);c. remoncie wszystkich schodów wejściowych do budynku oraz podjazdu przy wejściu głównym do budynku dla osób ze szczególnymi potrzebami;d. odnowieniu elementów metalowych (kraty piwniczne, balustrada II piętra balkonu, balustrady przy balkonach elewacji wschodniej, odwodnienie liniowe przy garażach, balustrada na murkach wjazdu do garaży oraz malowanie drzwi garażowych);e. naprawie zadaszenia nad wszystkimi wejściami do budynku (wejście główne, daszek dla dwóch wejść od ul. Młyńskiej, wejście do Inspektoratu od strony podwórka, wejście do CSZ od strony podwórka oraz daszek nad wjazdem do garaży);f. wymianie orynnowania całego budynku;g. naprawie opaski wokół budynku;h. naprawie podjazdu samochodowego do zaplecza gastronomicznego w budynku;i. odnowieniu murków przy zjeździe do garaży.Część II zamówienia – Remont bufetu z zapleczem. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na:a. rozebraniu okładzin z gresu i glazury;b. odnowieniu ścian i sufitów;c. ułożeniu posadzki z gresu i glazury na ścianach na zapleczu;d. malowaniu farbą olejną ścian holu, grzejników, stolarki drzwiowej , rur stalowych, krat;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.4. zdolności technicznej lub zawodowej:- W przypadku składania oferty w I Części zamówienia Remont elewacji z fundamentem oraz schodów wejściowych do budynku: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane których zakres obejmował prace związane z odnowieniem elewacji budynku i były o wartości min. 100 tys. zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.- W przypadku składania oferty w II Części zamówienia Remont bufetu z zapleczem: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 roboty budowlane których zakres obejmował remont wnętrza budynku i były o wartości min. 50 tys. zł każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach