Przetargi.pl
„Remont elewacji wraz z odtworzeniem stolarki okiennej i drzwiowej oraz pokrycia dachowego wraz z wykonaniem instalacji odgromowej budynku Kaplicy Ewangelickiej ze Szkołą Parafialną i mieszkaniem kantora”

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62840 Koźminek, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 637 085 , fax. 627 637 207
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7
    62840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 627 637 085, fax. 627 637 207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont elewacji wraz z odtworzeniem stolarki okiennej i drzwiowej oraz pokrycia dachowego wraz z wykonaniem instalacji odgromowej budynku Kaplicy Ewangelickiej ze Szkołą Parafialną i mieszkaniem kantora”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    )Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. W ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” operacja typu „ Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”, „Kształtowanie przestrzeni publicznej” oraz „ Ochrona zabytków i budownictwa tradycyjnego”. Wysokość dofinansowania do 63,63 % kosztów kwalifikowanych. 2.Zakres obejmuje: 1) Prace przygotowawcze: - demontaż orynnowania i obróbek blacharskich - demontaż wtórnej stolarki okiennej i drzwiowej - demontaż wtórnych elementów stalowych z elewacji 2) Cokół: - oczyszczenie cokołu z wtórnej powłoki malarskiej i zabrudzeń powierzchniowych - oczyszczenie tynków z wtórnych powłok malarskich i wtórnych zapraw tynkarskich oraz zabrudzeń powierzchniowych - wykonanie odgrzybienia, odsolenia murów cokołowych chemią budowlaną do renowacji zabytkowych murów ceglanych, - wykonanie uzupełnienia murów ceglanych - wykonanie uzupełnienia murów cokołowych cegłą pełną o tych samych wymiarach, uzupełnienie fugi, - wzmocnienie lica murów preparatami do murów ceglanych zabytkowych, - wykonanie tynków cokołowych, - wykonanie powłok malarskich - hydrofobizacja powierzchniowa cokołu 3) Ściana zewnętrzna: - usunięcie tynków wtórnych i tynków obluzowanych, spękanych - naprawa pęknięć murów ( sklamrowania, wypełnienie szczelin materiałem elastycznym), - sklamrowanie/naprawa pęknięć murów - wzmocnienie tynków pierwotnych zakwalifikowanych do pozostawienia z uwagi na dobry stan techniczny - uzupełnienia ubytków tynków pierwotnych - odtworzenie tynków w nawiązaniu do struktury tynków pierwotnych, - powierzchniowe opracowanie i odtworzenie lica tynków w nawiązaniu do tynków istniejących - wykonanie powłok malarskich 4) Prace w obrębie detalu architektonicznego: - usunięcie zapraw tynkarskich wtórnych zniekształcających czytelność wizualną detalu, - wzmocnienie detalu - uzupełnienie ubytków i odtworzenie formy detalu architektonicznego - rekonstrukcja brakujących detali (rekonstrukcja profili ceglanych i tynkarskich detali) - powierzchniowe opracowanie detalu ze szczególną dbałością w zachowaniu i podkreśleniu pierwotnego kształtu detalu - gruntowanie/wzmocnienie detalu - wykonanie powłok malarskich 5) Prace w obrębie detalu architektonicznego ze stali: - oczyszczenie detalu - wykonanie koniecznych uzupełnień elementów w technice kowalstwa artystycznego - staranny i trwały montaż krzyży zgodnie ze sztuką budowlaną - powierzchniowa impregnacja i zabezpieczenie krzyży 6) Prace w obrębie kominów: - wykonanie gzymsów na kominach istniejących - powierzchniowe opracowanie i wykonanie lica tynków w nawiązaniu do tynków Pierwotnych - gruntowanie/wzmocnienie tynków - wykonanie powłok malarskich - hydrofobizacja kominów - wykonanie obróbek blacharskich góry kominów i przy połaciach dachowych 7) Stolarka - odtworzenie stolarki okiennej na wzór stolarki historycznej (szczegóły rekonstrukcji stolarki okiennej – w opracowaniu projektowym) - odtworzenie stolarki drzwi zewnętrznych (szczegóły rekonstrukcji stolarki drzwi- w opracowaniu projektowym) - w otworach dzwonniczych możliwość wykonania lameli drewnianych 8) Pokrycie dachu: - odtworzenie pokrycia dachu, z blachy układanej w karo, kolor blachy: grafit mat wraz z montażem instalacji odgromowej 9) Pozostałe roboty niezbędne dla utrzymania dobrej kondycji technicznej elewacji – jego warstw tynkarskich i powłok malarskich o jasnej kolorystyce - wykonanie orynnowania - wykonanie obróbek blacharskich (opierzeni dachowych, ogniomurów, gzymsów) - wykonanie obróbek z blachy od góry szerokich parapetów murowanych, wykonanie obróbki dolnej części węgarka okulusa. Niezbędne obróbki blacharskie mające na celu ochronę: warstw tynków zewnętrznych i jasnych powłok malarskich, należy wykonać w sposób estetyczny „nieinwazyjny wizualnie” dla elewacji – wg wytycznych projektanta arch. Karoliny Żurek na etapie wykonawstwa. - montaż instalacji odgromowej - montaż tabliczki – Zabytek Chroniony Prawem 10) Prace dotyczące schodów – stopni zewnętrznych: - oczyszczenie istniejących stopni granitowych pierwotnych - renowacja istniejących stopni granitowych pierwotnych (uzupełnienie ubytków masą mineralną do renowacji kamienia o strukturze i kolorystyce jak kamień stopni istniejących) - odtworzenie stopni granitowych pierwotnych w elewacji od podwórza - odtworzenie parapetów granitowych w otworach drzwi zewnętrznych - hydrofobizacja schodów 3. Kaplica z domem kantora i szkołą parafialną znajduje się pod ochroną konserwatora, wpisana do rejestru zabytków województwa wielkopolskiego pod numerem 752/Wlkp/A z 16.06.2009 r. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. 5. Wszystkie roboty budowlano –montażowe musza być prowadzone zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i odbioru Robót Budowlano-Montażowych oraz z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. Wszystkie materiały wykorzystywane podczas budowy powinny mieć atesty ITB i PZH. 6. Przed przystąpieniem do prac należy dokładnie przeszkolić pracowników odnośnie wykonywanych przez nich zadań. W każdym zespole powinna być osoba posiadająca właściwe świadectwo kwalifikacyjne SEP. 7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji. 8. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna ( m.im. Pozwolenie Konserwatora nr 156/2018 z 19 listopada 2018r. , Decyzja Starosty Kaliskiego nr 202/2018 z dnia 28 marca 2018 r., badania Konserwatorskie, dokumentacja Konserwatorska, projekt budowlany), wzór umowy, SIWZ, przedmiar robót i kosztorys ofertowy (ślepy). 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zorganizować plac budowy wraz z zapleczem i utrzymać na swój koszt oznakowanie robót , a także zapewnić warunki bezpieczeństwa. 10. Zamawiający Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy – maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 11.Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Gmina Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek, Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej o. Koźminek Nr konta 45 8404 0006 2001 0000 1384 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RRPSiK ZPiK.271.2.16.2018”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast kopie dokumentu wpiąć do treści oferty potwierdzając za zgodność z oryginałem. 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć kserokopię, potwierdzoną za zgodność z oryginałem, dowodu przelewu wadium. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, to jest: 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. Uwaga: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy z cenami netto za wykonanie robót w poszczególnych pozycjach i ogólną wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy przy zachowaniu tej samej kolejności pozycji, tych samych opisów robót w poszczególnych pozycjach i ilości przyjętych robót. Cena ofertowa obliczona kosztorysem ofertowym będzie zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z kosztorysu ofertowego i Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kosztorys ofertowy należy tak sporządzić, aby cena końcowa odpowiadała cenie oferty. Kosztorys stanowi element pomocniczy w ustaleniu wynagrodzenia i nie zmienia jego ryczałtowego (umownego) charakteru (nie będzie brany pod uwagę przy ocenie oferty – załącznik nr 10 do SIWZ) 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 4) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 6) Dowód wniesienia wadium, 7) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (składane w przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 22a ustawy Pzp). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2 (zał. nr 2 i zał. nr 3 do SIWZ). 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ. 9) Jeżeli w postępowaniu złożona będzie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego – wypełniając załącznik nr 8, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach