Przetargi.pl
Remont elewacji w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ulicy Ozimskiej 60B w Opolu

Sąd Rejonowy w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-368 Opole, ul. Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 5415406, 5415419 , fax. 775 415 575
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Opolu
    ul. Ozimska 60 A
    45-368 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 5415406, 5415419, fax. 775 415 575
    REGON: 000323789
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ulicy Ozimskiej 60B w Opolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących „Remont elewacji w budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ulicy Ozimskiej 60B w Opolu”. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonane w obiekcie: budynku Sądu Rejonowego w Opolu przy ul. Ozimskiej 60B na działce nr 2/27 AM55 obręb Opole, stanowiącego własność Skarbu Państwa w Trwałym Zarządzie Sądu Rejonowego w Opolu. W czasie prowadzenia prac remontowych budynek nie będzie wykorzystywany w celach biurowych ani przyjmowania interesantów, jednak Wykonawca musi zapewnić możliwość bezpiecznego wchodzenia do obiektu osobom upoważnionym przez Zamawiającego. Należy także zwrócić szczególną uwagę na dokładne zabezpieczenie nowych okien – tak, aby w trakcie prowadzenia prac remontowych nie doszło do ich uszkodzenia. Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenia niezależnych prac remontowych w budynku sądu przy ul. Ozimskiej 60B – w zakresie nie objętym niniejszym postępowaniem. Budynek ujęty jest w miejskiej ewidencji zabytków Województwa opolskiego, a tym samym podlega ochronie konserwatorskiej, zgodnie z załączonymi wytycznymi w piśmie Nr ZN.5183.182.2017.MK z dnia 23.05.2017 r. Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, charakterystykę robót oraz parametry techniczne określa załączona do SIWZ dokumentacja.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.// Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2.// Wysokość wadium wynosi: 10 000,00 zł; 3.// Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1.// pieniądzu; 3.2.// poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3.// gwarancjach bankowych; 3.4.// gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5.// poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.Dz.U.2016.359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy, na podstawie, którego przeprowadzi ocenę spełnienia warunku (Załącznik nr 3 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. // Postanowienia dotyczące Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP: 1.1.// Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ust.1 PZP polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, to wykonawca składa wraz z ofertą w formie oryginału Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów, z wykorzystaniem druku przedstawionego w Załączniku Nr 5 do SIWZ, na zasadach określonych w art. 22A PZP do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz w celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1.1.a// zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 1.1.b// sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.1.c// zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 1.1.d// czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Także dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX ust. 3 SIWZ także w odniesieniu do tych podmiotów. Ponadto Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany będzie udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.// Postanowienia dotyczące dokumentów sporządzonych w języku obcym. 2.1.// Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2.2.// Dokumenty sporządzone w języku obcym bez wymaganych tłumaczeń nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach