Przetargi.pl
Remont elewacji w budynku przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2015-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji w budynku przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji w budynku przy ul. Kobielskiej 91 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - rozbiórkę podokienników, - rozbiórkę rynien i rur spustowych - przygotowanie podłoża, - wzmocnienie podłoża, - uzupełnienie ubytków w miejscach zbitych tynków, - wykonanie cienkowarstwowej warstwy klejowej, - wzmocnienie podłoża środkiem zwiększającym przyczepność, - wykonanie tynku mineralnego cienkowarstwowego, - malowanie tynków farbą silikonową, - montaż obróbek blacharskich, - montaż rozebranych na czas wykonania robót rynien i rur spustowych, - oczyszczenie i dwukrotne malowanie rur żeliwnych, - demontaż krat okiennych. Zamawiający dysponuje ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. 2. Zakres robót określają: - dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy uwzględnić zapis art. 52 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zm.). Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać opinię ornitologiczną stwierdzającą obecność lub brak chronionych gatunków ptaków w danym obiekcie budowlanym. W okresie od 1 marca do 16 października, w przypadku obecności chronionych gatunków ptaków gnieżdżących się w obiekcie, przed rozpoczęciem robót należy uzyskać: a) w przypadku ptaków objętych ochroną ścisłą: - zgodę Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na płoszenie ptaków objętych ścisłą ochroną (w przypadku braku jaj i młodych w gniazdach) w trybie art. 56 ust.1 pkt. 1, w związku z art. 52 ust.1 pkt. 11 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zm.). - zgodę Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na niszczenie jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych oraz niszczenie ich siedlisk w trybie art. 56 ust.2 pkt. 2, w związku z art. 52 ust.1 pkt. 3-9 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o ochronie przyrody. b) w przypadku ptaków objętych ochroną częściową: - zgodę Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na płoszenie tych gatunków, umyślne niszczenie jaj, postaci młodocianych i form rozwojowych oraz niszczenie ich siedlisk w trybie art. 56 ust.2 pkt. 1, w związku z art. 52 ust.1 pkt. 1-9 ustawy z dn. 16.04.2004 r. o ochronie przyrody. 4. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Oznacza to, ze Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i może on zastosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji, pod względem: 1) charakterystyki materiałowej (np. jakości materiałów), 2) parametrów technicznych (wytrzymałości, wydajności, trwałości, kolorystyki, itp.), 3) charakteru użytkowego (tożsamości funkcji). Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że wskazane materiały będą uwzględniały jednolity system wykonywania docieplenia budynku. 5. Wykonawca, po zakończeniu prac, złoży dokumenty potwierdzające wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. O odpadach, w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami podczas realizacji inwestycji będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. Rozliczanie robót: 1) Za świadczony przedmiot umowy określony w pkt. 10 SIWZ, Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z kosztorysów powykonawczych wykonanych w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 2) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania do bieżących potrzeb Zamawiającego 3) Rozliczenie robót nie ujętych w kosztorysie ofertowym, o których mowa w ust. 2, nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o faktycznie wykonane ilości, ceny jednostkowe skalkulowane w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane kosztorysie ofertowym. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według najniższych cen wynikających z kosztorysu ofertowego i zestawienia, a w przypadku ich braku według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku cen materiałów, urządzeń i sprzętu w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach