Przetargi.pl
„Remont elewacji budynku głównego oraz lokatorskiego wraz z malowaniem korytarza piwnicy i wymianą części ogrodzenia” Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radziejowie

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 88200 Radziejów, ul. Brzeska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 853 510 , fax. 542 854 803
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    ul. Brzeska 53
    88200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 853 510, fax. 542 854 803
    REGON: 91087008200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.piwradziejow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont elewacji budynku głównego oraz lokatorskiego wraz z malowaniem korytarza piwnicy i wymianą części ogrodzenia” Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radziejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje robotę budowlaną pod nazwą: „Remont elewacji budynku głównego oraz lokatorskiego wraz z malowaniem korytarza piwnicy i wymianą części ogrodzenia” Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Radziejowie, wg klasyfikacji CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 45.26.23.00-4 – betonowanie 45.26.25.00-6 – roboty murarskie i murowe 45.40.00.00-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00-4 – tynkowanie 45.42.11.31-1 – instalowanie drzwi 45.42.11.40-7 – instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien 45.42.11.48-3 – instalowanie bram 45.43.12.00-9 –kładzenie glazury 45.43.21.20-1 – instalowanie nawierzchni podłogowych 45.44.30.00-4 – roboty elewacyjne 45.44.21.10-1 – malowanie budynków W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą roboty malarskie, elewacyjne, posadzkowe oraz remont ogrodzenia. 2. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia są postanowienia zawarte w: 1) wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ, 3) przedmiarze robót dotyczącym wykonania elewacji budynku głównego - załącznik nr 7 do SIWZ, 4) przedmiarze robót dotyczącym wykonania elewacji budynku lokatorskiego- załącznik nr 8 do SIWZ, 5) przedmiarze robót dotyczącym wykonania ogrodzenia - załącznik nr 9 do SIWZ, 6) przedmiarze robót dotyczącym remontu korytarza piwnicy - załącznik nr 10 do SIWZ, 7) przedmiarze robót dotyczącym wymiany podłóg z paneli - załącznik nr 11 do SIWZ, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY WYMAGANE NA DZIEŃ OTWARCIA OFERT: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i kryteriów selekcji. 3) Oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. 4) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. DOKUMENTY WYMAGANE PO OTWARCIU OFERT: 5) Oświadczenie składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Niniejsze oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu BEZ JEGO WEZWANIA w terminie 3 DNI od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji podanych na otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w/w odpisu w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia dokumentu potwierdzającego okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach