Przetargi.pl
REMONT ELEWACJI BUDYNKU BSA W LUBLINIE

Bursa Szkół Artystycznych w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-620 Lublin, ul. Muzyczna 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5340445 , fax. 081 5340445
  • Data zamieszczenia: 2012-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkół Artystycznych w Lublinie
    ul. Muzyczna 8 8
    20-620 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5340445, fax. 081 5340445
    REGON: 00027747700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bsa.lub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ELEWACJI BUDYNKU BSA W LUBLINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku Bursy Szkół Artystycznych. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) roboty budowlane - rozbiórka elementów betonowych wraz z wywozem i utylizacją odpadów 2) roboty budowlane - przygotowanie podłoża malowanie - oczyszczenie i zmycie podłoża, 3) roboty budowlane - częściową wymianę tynków zewnętrznych (odbicie i uzupełnienie), 4) roboty budowlane - ręczne wykonanie tynków nakrapianych, 5) roboty budowlane - dwukrotne malowanie tynków farbą silikonową, 6) roboty budowlane - licowanie ścian płytkami klinkierowymi 25 x 6, 7) roboty budowlane - miejscowa wymiana obróbek poszycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, 8) roboty budowlane - wymiana okien na okna z PVC uchylno - rozwieralne i rozwieralne według wskazań Zamawiającego - 4 szt. (3 szt. - 2,3x1,2 + 1 szt. - 1,45x1,1), 9) roboty budowlane - wykonanie i montaż podjazdu dla niepełnosprawnych, 10) roboty budowlane - budowa nawierzchni z kostki brukowej 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm, 11) roboty instalacyjne - montaż klimatyzatora - 1 szt. 2. Zakres prac szczegółowo określają kosztorysy nakładcze (przedmiary robót) - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Lublin, ul. Muzyczna 8 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: od momentu zawarcia umowy (około 01.11.2012 roku) do 15.12.2012 roku 6. Warunki finansowe rozliczeń: 1) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, 2) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. 3) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 4) sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 5) Zamawiający informuje, iż stawka podatku VAT w przedmiotowym zamówieniu dla zakresu związanego z robotami budowlanymi będzie wynosić 8 %, natomiast dla robót instalacyjnych (dostawa i montaż klimatyzatora) będzie wynosić 23 %. 6) Zamawiający informuje, iż w chwili obecnej dysponuje środkami finansowymi w wysokości 90.000,00 zł - pozostała część środków w wysokości brakującej do pokrycia pełnej kwoty wynikającej z wartości najkorzystniejszej oferty zostanie Wykonawcy prac zapłacona w terminie nie późniejszym niż do dnia 28.02.2013 roku. W przypadku wcześniejszego pozyskania dodatkowych środków finansowych, płatność na rzecz Wykonawcy zostanie dokonana niezwłocznie. Wykonawca nie będzie rościł sobie żadnych praw z tytułu przesunięcia terminu płatności części należności nie później niż do dnia 28.02.2013 roku. W przypadku przejścia płatności na 2013 rok i zmiany stawki podatku Vat (8%) na inną, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo naliczenia podatku Vat według nowej stawki. Punktem wyjścia będzie pozostająca do zapłaty wartość netto wynagrodzenia. Płatność za roboty instalacyjne (dostawa i montaż klimatyzatora) nastąpi w 2012 roku. 7) do końcowego odbioru robót Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć komplet dokumentów w tym: - protokoły badań, pomiarów i sprawdzeń, - oświadczenie kierownika budowy i robót budowlanych o wbudowaniu materiałów i wyrobów - dopuszczonych do obrotu, - dokumentację powykonawczą, - gwarancje producentów i dostawców na wbudowane materiały i wyroby. 7. Kody CPV: - 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane - 45.33.11.00-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bsa.lub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach