Przetargi.pl
Remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 000288283
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa postępowania: „Remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój”.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlaneKody CPV dodatkowe, pomocnicze:45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne45212350-4 Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowańWykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.Adres inwestycji: PLAC MARIAŃSKI 13 dz. nr 108/7 AM-4 OBR. STARY ZDRÓJ, kod 57-540 miejscowość Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie. 3. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji bębna pod kopułą budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech” w miejscowości Lądek Zdrój. Zamówienie obejmuje ostatnią część przedsięwzięcia tj. elewację bębna pod kopułą.Do wykonania są następujące prace:-czyszczenie starego podłoża,-odbicie tynków zniszczonych oraz niewłaściwych,-oczyszczenie elementów sztukatorskich, rzeźb, tralek balustrady,-wykonanie tynków cienkowarstwowych,-wykonanie tynków strukturalnych,-gruntowanie powierzchni w celu wzmocnienia,-uzupełnianie ubytków,-malowanie,-naprawę obróbek blacharskich,- wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza na swój koszt Wykonawca.Budynek objęty w/w pracami wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dnia 22 grudnia 1971 r. nr A/4301/1986. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 tj. ze zm.).Prace będą wykonywane na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu. Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest m.in. w:1) Projekcie wykonawczym remontu elewacji budynku Zakładu Przyrodoleczniczego „Wojciech”, 2) STWIORB,3) Przedmiarze robót.Projekt wykonawczym i STWIORB obejmują szerszy zakres remontu elewacji, natomiast to postępowanie dotyczy tylko części prac wskazanych zgodnie z przedmiarem robót. Wynagrodzenie Wykonawcy określone będzie w formie wynagrodzenia kosztorysowego. Szczegółowe warunki w tym zakresie określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego oraz zgodnie z umową, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, Polskimi Normami Budowlanymi przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz niniejszą SWZ. Zamawiający informuje, że złożenie oferty MOŻE być (nie jest to wymóg obligatoryjny) poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą wyznaczoną do komunikowania się z Wykonawcami. 4. Wykonawca ma obowiązek przedłożyć i uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo – finansowy, przedstawiając planowane wykonanie robót z podziałem na ich etapy i finansowanie w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty podpisania umowy. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo – finansowym musi być podzielony na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane przedmiotu zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 6. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy zawiera załącznik nr 8 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach