Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie ogłasza przetarg
- Adres: 66100 Sulechów, ul. Poznańska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 3851021, 3851024 , fax. 0-68 3852826
- Data zamieszczenia: 2018-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Mieniem Komunalnym w Sulechowie
ul. Poznańska 18
66100 Sulechów, woj. lubuskie
tel. 0-68 3851021, 3851024, fax. 0-68 3852826
REGON: 97805107500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgmk.bip.sulechow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT ELEWACJI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z budynkiem gospodarczym położonego w Sulechowie przy ul. Okrężnej 32, wpisanego do rejestru zabytków pod nr 58. Zakres robót obejmuje m.in.: wykonanie nowego pokrycia dachowego, wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, zamurowanie okna wraz z wykonaniem blendy, docieplenie elewacji styropianem gr. 14 cm wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego, malowanie elewacji, remont balkonu, wymianę okien, wymianę drzwi, wymianę parapetów, wymianę drzwi piwnicznych i nowych doświetleń okien piwnicznych, remont budynku gospodarczego wraz z przyległym murem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizację budynku Przedszkola Samorządowego Nr 1 „Jarzębinka” przy ul. Kopernika 62 w Słubicach
Dodano: 2023-05-31 - „Naprawa elewacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Nowej Soli”
Dodano: 2022-09-13 - Termomodernizacja budynków oraz remont i przebudowę pomieszczeń Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Dodano: - Remont elewacji budynku Państwowej Szkoły Muzycznej we Wschowie
Dodano: 2020-10-16 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Henryka Sienkiewicza 5 w Zielonej Górze w ramach zadania: „Wykonanie dociepleń budynków mieszkalnych komunalnych wraz z opracowaniem dokumentacji”
Dodano: 2020-09-28 - Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Plac Matejki 22 w Zielonej Górze w ramach zadania: „Wykonanie dociepleń budynków mieszkalnych komunalnych wraz z opracowaniem dokumentacji”
Dodano: 2020-09-18 - Przetarg nieograniczony na termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Słubicach
Dodano: 2020-08-05 - „Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Polnej 17 w Przytocznej – ETAP I”
Dodano: 2020-07-07 - Remont elewacji budynku Państwowej Szkoły Muzycznej we Wschowie
Dodano: 2020-06-15 - Wykonanie remontu elewacji budynku przy ul. Bolesława Chrobrego 18 w Zielonej Górze
Dodano: 2020-06-19