Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02787 Warszawa, ul. Nowoursynowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 931 480 , fax. 225 931 481
- Data zamieszczenia: 2018-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Dział Inwestycji i Nadzoru Technicznego
ul. Nowoursynowska 166
02787 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 931 480, fax. 225 931 481
REGON: 178400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dwóch central wentylacyjnych wraz z agregatem wody lodowej w budynku nr 48 ( Biblioteka) na terenie SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 161. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont dwóch central wentylacyjnych wraz z agregatem wody lodowej w budynku nr 48 ( Biblioteka) na terenie SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 161. Przedmiot zamówienia obejmuje : a) wymianę agregatu wody lodowej b) wymianę central wentylacyjnych o numerach 2N, 3N/3W, 9N/9W, remont centrali nr 1N wraz z montażem chłodnicy kanałowej, c) przyłączenie do poszczególnych instalacji, automatyka i rozruch. 3. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę: - prace związane z wykonaniem instalacji branży sanitarnej : wentylacji, klimatyzacji ( instalacje chłodnicze) , c.o., wod – kan; - prace związane z instalacjami elektrycznymi; - automatyka z rozruchem; - roboty budowlane wykończeniowe, w tym min. : prace malarskie, prace tynkarskie, 4. Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania robót wymienionych w pkt 3 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę bez ujawniania danych osobowych , comiesięcznych raportów RMUA, itp.), także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca. - zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 3 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; - zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 3 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę. 5. W przypadku gdy Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy będzie korzystał z pomocy Podwykonawców, wówczas zobowiązany jest do wskazania w ofercie ( formularzu ofertowym) części zamówienia którą powierzy im do wykonania oraz ich firm. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki.
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki.
Dodano: 2023-07-19 - Budowa instalacji klimatyzacji, w pomieszczeniach biurowych w budynku administracyjno-biurowym w Ostrołęce, przy ulicy Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15
Dodano: 2023-03-13 - Modernizacja automatyki i centrali wentylacji oraz systemu dystrybucji w obiekcie hali sportowej przy ul. Obrońców Tobruku 40 w Warszawie
Dodano: 2021-01-29 - Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji hipoksji w Centralnym Ośrodku Sportu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2021-01-27 - Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w budynku dydaktyczno – laboratoryjnym Wolica SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej
Dodano: 2020-12-23 - Modernizacja automatyki i centrali wentylacji oraz systemu dystrybucji w obiekcie hali sportowej przy ul. Obrońców Tobruku 40 w Warszawie
Dodano: 2020-12-11 - Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w budynku dydaktyczno – laboratoryjnym Wolica SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej
Dodano: 2020-11-19 - Remont wentylacji na potrzeby kuchni-stołówki w budynku nr 3 w m. Kolonia Janów
Dodano: 2020-11-05