Przetargi.pl
Remont drogi wewnętrznej przy budynku internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu

Zespół Szkół Morskich ogłasza przetarg

  • Adres: 72602 Świnoujście, ul. Jana Sołtana
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3216287 w. 36 , fax. 0-91 3216100
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Morskich
    ul. Jana Sołtana 2
    72602 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3216287 w. 36, fax. 0-91 3216100
    REGON: 14478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsm.edu.pl/przetargi/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi wewnętrznej przy budynku internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi wewnętrznej przy budynku internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu a. W ramach robót budowlanych Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wybudowania instalacji sanitarnych – skrzynek rozsączających służących docelowo do odwodnienia połaci dachowej budynków internatu, stołówki, kuchni oraz łącznika; b. W ramach robót budowlanych Wykonawca winien w sposób ryczałtowy przywidzieć następujące prace budowlane inne niż drogowe: - rozbiórkę istniejącego wejścia do budynku Internatu (przy klatce A); - wykonanie wykopów oraz wybudowanie podziemnej części nowoprojektowanego wiatrołapu przy wejściu do budynku Internatu (przy klatce A) wraz z wykonaniem niezbędnych izolacji przeciwwodnych oraz docieplenia ścian w obrębie projektowanego fragmentu dobudowy; - elementy konstrukcyjne części podziemnej budynku należy przyjąć jako żelbetowe z betonu C30/37 W8 zbrojone stalą zbrojeniową A-IIIN w ilości/nasyceniu do 260kg/m3. Izolacje zgodnie z dokumentacją, zakres - ; Uwaga: przy wykonaniu fundamentów wiatrołapu należy przywidzieć konieczność posadowienia dobudowy w poziomie istniejących fundamentów; 2. W odstępstwie od dokumentacji projektowej, należy przyjąć wykończenie wierzchniej warstwy drogi z zastosowaniem kruszywa łamanego zagęszczonego i wyprofilowanego do rzędnych zgodnie z Planem sytuacyjnym drogi – bez kostki betonowej; 3. Rodzaj zamówienia: ROBOTY BUDOWLANE 4. Miejsce realizacji: ul. Jana Sołtana 2, Świnoujście - Nr geod. działki: 174/2, OBRĘB EWIDENCYJNY 0014 WARSZÓW 14 5. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (Klasyfikacji CPV):  45000000-7  45233140-2 6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej. UWAGA: Podstawą sporządzenia oferty jest projekt budowlany i wykonawczy wraz ze specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. W celu prawidłowej wyceny, do sporządzenia oferty, zaleca się, aby Wykonawca sprawdził zgodność zakresu robót ujętych w dokumentacji ze stanem rzeczywistym. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, noszące znamiona stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)- Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem (w szczególności: brukarz, instalator-monter co, cw, wk, sanitarne, osoby wykonujące prace rozbiórkowe, ogólnobudowlane, pomocnicze). Wymóg nie dotyczy samodzielnych funkcji w budownictwie. Procedura weryfikacji zastosowania powyższych postanowień została określona we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale; 2) oświadczenie wstępne – załącznik nr 2;W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku, gdy wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w złożonym oświadczeniu. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) odpowiednie pełnomocnictwa - tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony pełnomocnik. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach