Gmina Siedlce ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. Asłanowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
- Data zamieszczenia: 2021-02-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
ul. Asłanowicza 10
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
REGON: 71158255200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi wewnętrznej dz. nr ew. 756 w miejscowości Purzec” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi wewnętrznej długości 110 mb. (dz. nr ew. 756) w miejscowości Purzec, gmina Siedlce. 1. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty pomiarowe oraz roboty rozbiórkowe i ziemne pod projektowane elementy drogi. 2) Uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5. 3) Wykonanie jezdni o powierzchni 430 m² z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm (kostka inwestora – rozbiórkowa) na podsypce cementowo – piaskowej gr. 4 cm. 4) Obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 o łącznej długości 235 m na podsypce cementowo – piaskowej z wykonaniem ław z oporem z betonu C12/15. 2. Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z: 1) Przedmiarem robót opisującym przedmiot zamówienia, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, aby roboty budowlane w zakresie branży drogowej, w okresie realizacji robót budowlanych, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666). Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowalne (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu robót budowlanych pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy wykonywaniu zadania, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do wykonywania robót budowalnych w zakresie wymienionych przez Zamawiającego branż. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 5.Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, wysokości wynagrodzenia) kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi prace (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). 6.W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Informacja w powyższym zakresie powinna zostać odzwierciedlona w treści oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika wraz z infrastrukturą na odcinku od km 26+840 do km 27+040 w miejscowości Leszno na terenie gminy Leszno” – nr postępowania 010/24
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa odcinka drogi gminnej 220211W w miejscowości Olesin, gmina Dębe Wielkie
Dodano: 2024-03-11 - „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 220219W w miejscowości Teresław gmina Dębe Wielkie.
Dodano: 2024-03-05 - Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego
Dodano: 2024-03-05 - „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika wraz z infrastrukturą na odcinku od km 26+840 do km 27+040 w miejscowości Leszno na terenie gminy Leszno” – nr postępowania 010/24
Dodano: 2024-02-20 - Część I: „Remonty chodników na terenie Gminy Grójec w 2024 r.” Część II: „Remonty chodników dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2024 r.”
Dodano: 2024-01-16 - Rewitalizacja kompleksu Austerii w Raszynie w zakresie remontu nawierzchni chodnika (część 1) wzdłuż wschodniej strony zespołu budynków Austerii
Dodano: 2023-11-27 - Modernizacja chodnika w ciągu ulicy Stefczyka w Ostrołęce
Dodano: 2023-10-09 - "Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie (Przebudowa ulicy Kwiatowej w miejscowości Chrośla, gmina Dębe Wielkie)"
Dodano: 2023-09-12 - Wymiana nawierzchni (łącznie z podbudową) ciągów pieszych w AWF Warszawa
Dodano: 2023-08-29