Przetargi.pl
Remont drogi ul. Listopadowej w Głogowie wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ramach realizacji zadania pn.: "Przebudowa ul. Listopadowej"

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi ul. Listopadowej w Głogowie wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ramach realizacji zadania pn.: "Przebudowa ul. Listopadowej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont drogi ul. Listopadowej w Głogowie wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ramach realizacji zadania pn.: „Przebudowa ul. Listopadowej” 1.1. Zakres robót branży drogowej wraz z odwodnieniem (zakres realizowany na rzecz Gminy Miejskiej Głogów): 1.1.1. Zakres robót branży drogowej - remont drogi o pow. ok. 1800,00 m2 konstrukcja jezdni: - kostka betonowa typu „Bruk Dolnośląski” koloru grafitowego o gr. 8cm na podsypce z miału kamiennego 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 stabiliz. mech. - 20 cm - warstwa mrozoochronna z grunt stabilizowany cementem klasa C1,5/2 – 20 cm - warstwa ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego o CBR ≥ 20% - 25 cm - geotkanina stabilizacyjna konstrukcja zjazdów: - kostka betonowa typu „Bruk Dolnośląski” koloru czerwonego o gr. 8cm na podsypce z miału kamiennego 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 stabiliz. mech. - 20 cm - warstwa z gruntu niewysadzinowego stabilizowanego cementem klasa C1,5/2 gotowa mieszanka z wytwórni – 25 cm Konstrukcja chodnika: - kostka betonowa typu „Bruk Dolnośląski” koloru żółtego z obramówką koloru czerwonego o gr. 8 cm na podsypce z miału kamiennego 5 cm - podbudowa z kruszywa łamanego niesortowanego 0/31,5 stabiliz.mech. - 10 cm - warstwa ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego o CBR ≥ 20% - 15 cm 1.1.2. Zakres robót branży sanitarnej (Sieć kanalizacji deszczowej): - budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami do wpustów z rur Dn160 –Dn 315mm PVC-U z litego materiału o sztywności rur i kształtek SN8kN/m2 (odcinki o zagłębieniu mniejszym niż 1,2m dno rury z rur SN12) - dostawa i montaż stożkowego regulatora przepływu zmniejszającego przepływ do Q=2,0 l/s - budowa studni rewizyjnych o średnicy 1000mm z tworzywa sztucznego PP, z pierścieniem wyrównawczym z tworzywa polimerowy o grubości nie mniejszej niż 3,0cm, z przejściami szczelnymi PVC-U, zamknięte płytą przykrywową oraz włazem żeliwnym typu ciężkiego D400 (40t) x wkładką gumową z wypełnieniem betonowym, - budowa studni osadnikowych z tworzywa sztucznego systemowych o średnicy 600 mm z wpustem włazem żeliwnym klasy D400 z nastawnymi kielichami połączeniowymi 7,5o kinety z osadzonymi przejściami szczelnymi przez producenta, - roboty ziemne i drogowe związane z w/w montażami 1.2. Zakres robót branży sanitarnej (zakres realizowany na rzecz Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Głogowie Sp. z o.o.) Zakres obejmuje : - budowę sieci kanalizacji sanitarnej na działce 579 i 515 wraz z odcinkami przyłączeniowymi do sieci zakończone studzienką pośrednią zlokalizowaną na terenie nieruchomości przyłączanych, dz. nr 565/2, 596, 597, 566, 595, 567, 568, 593, 569, 591, 570, 590, 571/1, 572/1, 573, 582, 587, 586, 574, 584, 582, 576, 552, 589. o długości łącznie ok. 414 m Kanalizacja sanitarna: - budowa sieci kanalizacji sanitarnej:  dn 200 mm – długości ok. 90 m  dn 250 mm – długości ok. 166 m  dn 315 mm – długości ok. 35 m z rur litych jednorodnych PVC-U klasy SN8 i parametrze SDR34 do kanalizacji zewnętrznych o wydłużonym kielichu, uszczelnionych na uszczelkę gumową, posiadające dopuszczenie do stosowania ich na terenie szkód górniczych  budowa studni z tworzywa sztucznego PP, np. Tegra o średnicy Ø 1000 (atest na zabudowę studni do głębokości min. 4m) - budowa odcinków dn 160 mm; dn 200 mm zakończone studzienką pośrednią PP DN425, z rur litych PVC-U klasy SN8 o parametrze SDR34 do kanalizacji zewnętrznych o wydłużonym kielichu, uszczelnionych na uszczelkę gumową, posiadające dopuszczenie do stosowania ich na terenie szkód górniczych, - długości ok. 123m. - roboty ziemne i drogowe związane z w/w montażami Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 18.000,00 zł słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BGŻ w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w ustawie z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. Obowiązujące są przedmiary w formacie .pdf 9) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach