Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 5312S na odcinku ulicy Palowickiej w Bełku.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 32 4227479
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49 49
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 32 4227479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 5312S na odcinku ulicy Palowickiej w Bełku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n: Remont drogi powiatowej nr 5312S na odcinku ulicy Palowickiej w Bełku. Zakres obejmuje odcinek od kapliczki ceglanej po stronie lewej (km umowny 0+000) do granicy miejscowości Bełk/Palowice (km umowny 1+032). Remont drogi na odcinku od km 0+000 do km 1+032 długości 1,032 km, polega m.in. na: - poszerzeniu jezdni do szerokości 6,00 m i wykonaniu lewego pobocza bitumicznego o szerokości 1,25 m , w tym: wykonanie koryta na głębokość 53 cm, wykonanie dwuwarstwowej podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego (warstwa dolna grubości 25 cm z kruszywa 0-63 mm i warstwa górna grubości 15 cm z kruszywa 0-31,5 mm); wyrównanie istniejącej konstrukcji betonem asfaltowym (mieszanką mineralno-asfaltową AC16P), o średniej grubości warstwy 3 cm, ułożenie geosiatki przeciwspękaniowej na całej powierzchni, ułożenie dwóch warstw nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 2 razy 5 cm z betonu asfaltowego z mieszanki AC16W w warstwie dolnej i AC11S w warstwie ścieralnej; - utwardzeniu prawostronnego pobocza szerokości 1,25m, w tym: wykonanie koryta na głębokość do 15 cm, utwardzenie pobocza destruktem (frezem) pozyskanym z rozbiórki istniejącej nawierzchni, grubość warstwy destruktu 15 cm; - odtworzeniu rowów przydrożnych (korekta niwelety podłużnej i kierunku dna rowu, ukształtowanie dna, skarpy i przeciwskarpy), humusowanie i obsianie; - umocnieniu lewego rowu przydrożnego na całej długości korytkami żelbetowymi 68x59x74 cm na ławie z pospółki 44x15 cm; - remoncie przepustu drogowego w km 0+555,5 polegającym na rozbiórce istniejących uszkodzonych ścianek czołowych i rur przepustowych, wykonaniu ławy fundamentowej z pospółki grubości 40 cm i szerokości 63 cm, ułożeniu na długości 12,0 m nowych rur żelbetowych fi 80 cm i wykonaniu betonowych ścianek czołowych; - wymianie rur przepustowych pod wszystkimi zjazdami indywidualnymi i publicznymi, na rury z PVC o tych samych średnicach. - dostosowaniu wysokościowym nawierzchni zjazdów i wjazdów do bram do zmienionej niwelety krawędzi drogi, poprzez wyrównanie mieszanką mineralno-asfaltową w przypadku nawierzchni bitumicznych, oraz przebrukowanie z uprzednim wyrównaniem podbudowy w przypadku nawierzchni z kostki , trylinki lub płyt betonowych, natomiast zjazdy o nawierzchni gruntowej zostaną utwardzone warstwą destruktu grubości 15 cm. - w km 0+855-0+875 po stronie lewej projektuje się peron przystanku autobusowego długości 20,0 m i szerokości 2,0m z kostki brukowej grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 20 cm; od strony jezdni ograniczony krawężnikiem kamiennym 15x30 cm wystającym 12 cm nad krawędź nawierzchni ułożonym na ławie betonowej z oporem, pozostałe krawędzie zostaną umocnione obrzeżem betonowym 8x30 cm na ławie betonowej. - odnowie oznakowania poziomego (362 m2) i pionowego (5 szt) z lokalizacją jak w projekcie organizacji ruchu; - wymianie poręczy ochronnych na skrzyżowaniu z ul. Wysoką na długości 12,0 m, ustawienie barier ochronnych przy przepustach drogowych w km 0+555,5 i 0+682 na długości 24x2x2 = 96 m oraz zainstalowanie punktowych elementów odblaskowych aluminiowych z trzpieniem o odbłyśniku dwustronnym, dwubarwnym montowanych przez klejenie i wiercenie na granicy jezdni i bitumicznego pobocza w ilości 172 szt. W ramach realizacji zadania przewiduje się wykonanie m.in. następującego zakresu robót : - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1032 m - karczowanie drzew twardych o średnicy 41-65 cm - 3 szt. - wywożenie karpiny na odległość 15 km - 2 mp - oczyszczenie terenu z pozostałości po karczowaniu - 156 m2 - ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o gr. 15 cm za pomocą koparki podsiębiernej - 987 m2 - - przygotowanie podłoża pod nasypy poprzez rowkowanie - 7140 m2 - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych gr. 6-10 cm - 1032 m - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek bitumicznych gr. 3 cm - 115 m2 - rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 195 m2 - rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 - 191 m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego gr. 15 cm - 261 m2 - rozebranie krawężników betonowych 15x30 - 50 m - rozebranie przepustów rurowych o średnicy 40 cm - 498 m - rozebranie przepustów rurowych o śr. 60 cm - 18 m - wywiezienie gruzu samochodami na odległość 10 km - 85 m3 - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi na odkład - 357 m3 - roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami z wbudowaniem w nasyp - 104 m3 - roboty ziemne wykonywane koparkami z transportem na odl. 1 km - 189 m3 - odwóz nadmiaru ziemi - 36 m3 - formowanie i zagęszczenie nasypów - 904 m3 - plantowanie skarp i dna wykopów - 1723 m2 - plantowanie skarp i korony nasypów - 3570 m2 - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1693 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego w warstwie dolnej gr. 25 cm - 1693 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego w warstwie górnej gr. 15 cm - 1693 m2 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltowa - 538 t - oczyszczenie i skropienie nawierzchni bitumicznej - 7637 m2 - warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne - 7565 m2 - warstwa wiążąca z mieszanek mineralno- asfaltowych gr. 5 cm - 7565 m2 - warstwa ścieralna z mieszanek mineralno- asfaltowych gr. 5 cm - 7565 m2 - Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości humusu 5 cm - 2960 m2 - umocnienie rowów korytkami żelbetowymi na ławie z pospółki - 689 m - umocnienie skarp płytami betonowymi ażurowymi 60x40x10 - 56 m2 - utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym gr. 15 cm - 1197 m2 - ręczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych - 2 m2 - mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych ciągłych - 264 m2 - mechaniczne malowanie linii segregacyjnych i krawędziowych przerywanych - 96 m2 - punktowe elementy odblaskowe najezdniowe naklejane - 172 szt. - poręcze ochronne sztywne z pochwytem i przeciągiem - 12 m - bariery ochronne stalowe jednostronne o masie 24kg/m - 96 m - krawężniki granitowe na zatoce autobusowej - 20 m - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm - 40 m2 - chodnik z kostki brukowej betonowej na peronie - 40 m2 - przepusty rurowe pod zjazdami - rury PVC o śr. 40 cm - 715 m - przepusty rurowe pod zjazdami - rury betonowe o śr. 60 cm - 10 m - ścianki czołowe dla rur o śr. 40 cm - 83 szt. - brukowanie skarp, przekopów i nasypów bez podsypki - 350 m2 - przebrukowanie wjazdów z kostki brukowej - 216 m2 - remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 - 164 m2 - nawierzchnia z destruktu asfaltowego na wjazdach gr. 10 cm - 299 t - ława betonowa pod krawężniki najazdowe - 50 m3 - krawężniki betonowe najazdowe 15x22 - 429 m - krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 - 142 m - obrzeża betonowe 30x8 na podsypce piaskowej - 192 m - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza - 1,032 km Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie , opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót. Opis ten nie powiela przedmiaru robót w pełnym zakresie (nie zawiera 100% pozycji przedmiaru), ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: projekt budowlano- wykonawczy wraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót a także przedmiar robót . Dołączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny . Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót. Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 110 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 17 000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach