Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej nr 1391F na odcinku Podjenin – Kwiatkowice, Odcinek I - od km 0+000 do km 1+925

Powiat Gorzowski ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Józefa Pankiewicza
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7330400, 95 7330438 , fax. 95 7330401
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gorzowski
    ul. Józefa Pankiewicza 5-7
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7330400, 95 7330438, fax. 95 7330401
    REGON: 210967314
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorzowski.pl www.bip.powiatgorzowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej nr 1391F na odcinku Podjenin – Kwiatkowice, Odcinek I - od km 0+000 do km 1+925
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (zadania) pn.: „Remont drogi powiatowej nr 1391F na odcinku Podjenin – Kwiatkowice, Odcinek I - od km 0+000 do km 1+925. Zadanie polega na remoncie odcinka drogi o długości 1.925,00 m i szerokości 3,5 m. Miejsce realizacji robót budowlanych: Województwo Lubuskie, Powiat Gorzowski, Gmina Bogdaniec. Obiekt zlokalizowany jest na działkach o nr 194 i 195 obręb Podjenin. Początek odcinka drogi który zostanie wyremontowany znajduje się przy wjeździe na wał przeciwpowodziowy na rzece Warcie (początek drogi 1391F) a koniec w kierunku miejscowości Kwiatkowice w km 1+925 na granicy miejscowości Podjenin (działka nr 194) i Jeniniec (działka nr 204). W ramach remontu przewidziano wykonanie robot drogowych związanych z wykonaniem nowej nawierzchni, w tym: - warstwy ścieralnej – AC 8S - gr. 4 cm, - warstwy wiążącej – AC 16W - gr. 4 cm, - podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 - gr. 20 cm, - warstwy georusztu dwuosiowego oraz zjazdów (dla istniejących zjazdów gruntowych i o nawierzchni betonowej): - warstwy ścieralnej – AC 8S - gr. 4 cm, - wiążącej AC 16W - gr. 4 cm - podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 Przyjęto następujący tok prac związanych ze wzmocnieniem istniejącej jezdni (w kolejności technologicznej): - sfrezowanie warstw oraz całkowita rozbiórka istniejących jezdni , - wykonanie korytowania i wykopów istniejącego podłoża gruntowego, - doprowadzenie podłoża gruntowego do grupy nośności G-1, - wykonanie profilowania wraz z zagęszczeniem, - ułożenie warstw podbudowy, - ułożenie bitumicznej warstwy wiążącej na całej szerokości istniejącej jezdni, - ułożenie bitumicznej warstwy ścieralnej. Celem inwestycji jest wykonanie nowej, wzmocnionej nawierzchni drogi i zjazdów. Poprawiona zostanie nośność nawierzchni oraz komfort i bezpieczeństwo użytkowników drogi, jak również poprawiona zostanie estetyka krajobrazu. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym w zakresie dla Odcinka I, ST, kosztorysie ofertowym oraz innych dokumentach załączonych do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 25.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 13 8372 0008 0000 2437 2000 0005. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć za pokwitowaniem w kasie w siedzibie Zamawiającego lub złożyć w osobnej kopercie wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną „za zgodność z oryginałem” przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Potwierdzenie wpłaty wadium. II. Oświadczenie wykonawcy (Załącznik nr 6 do SIWZ) o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA: Powyższe oświadczenie składane jest niezwłocznie - w terminie 3 dni po uzyskaniu przez wykonawcę wiedzy o pozostałych wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wraz z wezwaniem do złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, może zażądać od Wykonawcy także innych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach