Przetargi.pl
Remont drogi powiatowej 5341S ulicy Ornontowickiej w Czerwionce-Leszczynach – ETAP II

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 44200 Rybnik, ul. Jankowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4227478, 4227874 , fax. 324 227 479
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Jankowicka 49
    44200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4227478, 4227874, fax. 324 227 479
    REGON: 27628565500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi powiatowej 5341S ulicy Ornontowickiej w Czerwionce-Leszczynach – ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej 5341S ulicy Ornontowickiej w Czerwionce-Leszczynach, dz. Dębieńsko. W ramach zamierzenia przewiduje się wykonanie ETAPU II remontu nawierzchni drogi powiatowej na odcinku od km 0+000 do km 0+692 wraz z wykonaniem poszerzenia konstrukcji istniejącej jezdni do 6 m oraz wykonania pobocza utwardzonego o nawierzchni bitumicznej o szerokości 1,5 m. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Roboty rozbiórkowe, w tym m.in.: - Frezowanie nawierzchni jezdni bitumicznej na zimno, średnia głębokość frezowania 7cm – 4200 m2, - Mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej o grub. 3 cm – 101,96 m2, - Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm – 15,13 m2, - Demontaż rurociągu betonowego – 105,97 m, - Demontaż studni rewizyjnych rewizyjnych kręgów betonowych śred. 1000 mm – 3 kpl., - Demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śred. 500 mm – 15 kpl., - Wywiezienie gruzu – 212,97 m3, 2. Nawierzchnię drogi i pobocza bitumicznego - Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,6m3 z wywozem ziemi samochodami samowyładowczymi – 1252,36 m3, - Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 3130,91 m3, - Podbudowa z kruszywa łamanego w-wa dolna 25cm, w-wa górna 15 cm – 3130,91 m2, - Krawężniki kamienne najazdowe o wym. 15x25 cm na ławie betonowej – 1400,00 m, - Warstwa przeciwspękaniowa pod warstwy bitumiczne – 4843,44 m2, - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min. asfaltową śred. grub. 3 cm – 355,99 ton, - Nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej warstwa wiążąca grub. 5 cm – 4843,44 m2, - Nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej warstwa ścieralna grub. 5 cm – 4843,44 m2, 3. Zjazdy i chodnik - Nawierzchnie z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm – 230,0 m2, - Nawierzchnie z destruktu asfaltowego grub. 10 cm – 105,86 m2, - Nawierzchnie z mieszanek mineralno – asfaltowych w-wa wiążąca 5 cm+ w-wa ścieralna 5 cm – 101,96 m2, - Krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15x22 cm na ławie betonowej – 190,00 m, - Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na ławie betonowej – 175,00 m, - Regulacja pionowa (przełożenie) zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej – 215,00 m2, - Regulacja pionowa (przełożenie) zjazdów o nawierzchni z kostki granitowej – 12,38 m2, 4. Kanalizacja deszczowa - Wykopy liniowe wykonywane koparkami przedsiębiernymi 0,6m3 w gruncie kat. III – 818,35 m3, - Podłoża pod kanał z materiałów sypkich grub. 15 cm - 493,52 m2, - Studzienki ściekowe z elementów betonowych o śred. 500 mm z osadnikiem bez syfonu – 32 szt., - Studnie rewizyjne z kręgów betonowych śred. 1200 mm – 8 szt., - Kanał z rur PVC śred. 315 mm – 242,83 m, - Kanał z rur PVC śred. 160 mm – 142,99 m, - Zasypanie wykopów piaskiem – wymiana gruntu – 640,51 m3, - Wywóz ziemi z wykopów pod kanalizację – 818,35 m3, - Wymiana dwóch przepustów betonowych z montażem ścianek prefabrykowanych czołowych – 24m, 5. Roboty wykończeniowe - Plantowanie skarp i korony nasypów – 1384 m2, - Humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm – 645,00 m2 - Montaż punktowych elementów odblaskowych, aluminiowych z trzpieniem o odbłyśniku dwustronnym dwubarwnym, montaż przez klejenie i wiercenie – 115 szt. - Oznakowanie poziome cienkowarstwowe – 276,00 m2 - Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych – 14 szt. 6. Powyższe zapisy i ilości wyszczególniają ważniejsze pozycje występujące w projekcie, opisane w wersji skróconej, celem orientacji co do zakresu robót dla etapu II tj. w km 0+000 do km 0+692. Opis ten nie powiela przedmiaru robót ani nie uwzględnia pełnego zakresu prac przewidzianego projektem. Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu robót, konstrukcji oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: dokumentacja projektowa (stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ) wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 11) a także przedmiar robót (zał. Nr 12). Dołączony przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do wyceny. Przedmiar robót nie stanowi samodzielnej podstawy wyceny robót . Pozycje należy zestawiać z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. 7. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: • pracownicy fizyczni wykonujący prace rozbiórkowe, • pracownicy fizyczni wykonujący warstwy konstrukcyjne chodnika i nawierzchni jezdni, • pracownicy fizyczni wykonujący prace brukarskie, • pracownicy fizyczni wykonujący prace związane z układaniem warstw bitumicznych, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest obowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w §15 „Istotnych postanowień warunków umowy” (Załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp: a. Pieniądzu, b. Poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. Gwarancjach bankowych, d. Gwarancjach ubezpieczeniowych, e. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego wskazanym w pkt. 3 przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. Pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b. Innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Jankowickiej 49, pokój 14 (sekretariat), a jego kopia załączona do oferty. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a. Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, b. Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej powinno być zaadresowane następująco: Powiat Rybnicki – Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49. Znak sprawy: ZP-SD/10DP/18. 8. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a. Poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, b. Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Oferta niezabezpieczona akceptowalna formą wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór wg załącznika nr 7 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a. Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b. Podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg. załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach