Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce ogłasza przetarg
- Adres: 26-021 Daleszyce, Zakościele
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3171968 , fax. 41 317 12 71
- Data zamieszczenia: 2021-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce
Zakościele 7A
26-021 Daleszyce, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3171968, fax. 41 317 12 71
REGON: 26012400200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://daleszyce.radom.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi leśnej nr inwentarzowy 220/349 na terenie leśnictwa Niestachów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu drogi leśnej o nr inw. 220/349 w leśnictwie Niestachów, Nadleśnictwo Daleszyce. Zakres przewidzianych robót do wykonania w ramach w/w zadania: Ze względu na duże deformacje nawierzchni występujące na znacznej powierzchni drogi zabiegi konserwacyjne należy wykonać na całej szerokości drogi tj. 3,5m i łącznej długości 1440 m, w tym: • Oczyszczenie nawierzchni z błota i zanieczyszczeń, odprowadzenie stagnującej wody • oskardowanie mechaniczne za pomocą zrywarek lub zrywakami równiarek do głębokości 5 cm • dosypanie kruszywa frakcji 4-31,5 w miejscach braków tj. dołach i koleinach przemieszanie go z odspojonym kruszywem z drogi w sposób nie powodujący kruszenia się ziaren i zagęszczenie. • Odtworzenie nawierzchni drogowej przez wykonanie warstwy gr. 9 cm (po zagęszczeniu) z kruszyw frakcji 4-31,5mm z domieszką miału wykonaną na miejscu przy pomocy rozściełacza • wyprofilowanie nawierzchni wraz z nadaniem jej odpowiednich spadków poprzecznych • Wałowanie przy obfitym zwilżaniu wodą. • Pokrycie nawierzchni miałem kamiennym 0-4mm wałowanie przy polewaniu wodą aż do całkowitego zamulenia powierzchni. W ramach zadania planuje się ponadto wykonanie i montaż wodospustów z krawężników betonowych w ilości 33 szt na istniejącej drodze leśnej o szerokości 3,5m na odcinku 1990 m. Szczegółowy zakres i technologie wykonania robót budowlanych przedstawia uproszczona dokumentacja techniczna pn.: „Remont drogi leśnej nr inwentarzowy 220/349 na terenie Leśnictwa Niestachów stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ 3.1 Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi min. 60 miesięcy od daty podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru robót. Regulacje udzielenia gwarancji i rękojmi oraz zobowiązania wynikające z udzielonej gwarancji oraz rękojmi zostały szczegółowo przedstawione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 3.2 Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzorze inwestorskim Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.3 Umowy o pracę 3.3.1 Wykonawca obowiązany jest zapewnić w wykonywaniu prac udział osób o odpowiednich kwalifikacjach i w odpowiedniej liczbie. 3.3.2 Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności na stanowiskach robotniczych i pokrewnych, ponieważ wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu pracy (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) ( zw. dalej obowiązkiem realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę). 3.3.3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w pkt. 3.3.2 na inne posiadające co najmniej takie same kwalifikacje oraz wymagane uprawnienia. O planowanej zmianie osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot umowy, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Każda zmiana osób uwarunkowana jest nawiązaniem stosunku pracy z osobą zastępującą osobę wskazaną w ofercie wykonawcy – pod rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość zgłoszenia w trakcie trwania umowy nowych osób, o których mowa w pkt 3.3.2. O zgłoszeniu nowych osób, przy pomocy których wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, wykonawca zobowiązany jest powiadomić zamawiającego na piśmie przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania prac. Każde zgłoszenie nowych osób uwarunkowane jest nawiązaniem stosunku pracy z tą osobą – pod rygorem odstąpienia zamawiającego od umowy, z przyczyn zawinionych przez wykonawcę. 3.3.5 Obowiązek realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę dotyczy również realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy podwykonawców. 3.3.6 Podczas realizacji przedmiotu zamówienia, na każde żądanie zamawiającego, w terminie 2 (dwóch) dni roboczych od daty doręczenia wezwania, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu do wglądu umowy o pracę dla osób wchodzących w skład personelu wykonawcy, w stosunku do którego istnieje obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 3.3.7 Nieprzedłożenie umów, o których mowa wyżej w pkt 3.3.6 stanowić będzie przypadek naruszenia obowiązku realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do zastosowania przez zamawiającego w stosunku do wykonawcy sankcji w postaci kar umownych wyspecyfikowanych w umowie, której projekt stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3.3.8 Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania Personelu Wykonawcy o tym zapisie Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy – Zbiornik nr 1”
Dodano: 2024-04-26 - „Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy – Zbiornik nr 2”
Dodano: 2024-04-26 - Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Batalionów Chłopskich w Stopnicy w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-25 - Roboty remontowe w budynku Sadu Rejonowego w Staszowie
Dodano: 2024-04-25 - "Przebudowa i wyposażenie Wiejskiego Centrum Kulturalno-Turystycznego w Moskorzewie"
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
Dodano: 2024-04-22 - „Przebudowa i remont gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zawichost”
Dodano: 2024-04-22 - Budowa i remont sieci wodociągowej na terenie gminy Opatowiec
Dodano: 2024-04-19 - Uporządkowanie terenu i budowa ogrodzenia terenu poprzemysłowego wraz z rozbiórką obiektów poprzemysłowych w miejscowości Włostów
Dodano: 2024-04-17 - „Dostosowanie pomieszczeń sanitarnych przeznaczonych dla podopiecznych Środowiskowego Domu Samopomocy w Chmielniku z siedziba w Zreczu Dużym do potrzeb osób niepełnosprawnych.”
Dodano: 2024-04-12