Nadleśnictwo Myślenice ogłasza przetarg
- Adres: 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 2721669, 2720069 , fax. 122 721 669
- Data zamieszczenia: 2018-05-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Myślenice
ul. Szpitalna 13
32-400 Myślenice, woj. małopolskie
tel. 12 2721669, 2720069, fax. 122 721 669
REGON: 35054569400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi leśnej nr 220/63 w leśnictwie Kornatka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie drogi leśnej nr 220/63 w leśnictwie Kornatka. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej (uproszczona dokumentacja projektowa, przedmiar robót)- rozdział 2 Tom III SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – rozdział 3 Tom III SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy – Tom II SIWZ. Zadanie obejmuje remont drogi leśnej w leśnictwie Kornatka o numerze ewidencyjnym 220/63 na fragmentach drogi o całkowitej długości 3+100km. Droga posiada nawierzchnię z kruszywa naturalnego łamanego. Budowa korpusu drogowego jest zmienna na odcinkach drogi. Przedmiotowa droga leśna wewnętrzna służy do celów gospodarki leśnej nadzorowanej przez PGL LP Nadleśnictwo Myślenice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: „Nie dotyczy”
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Tomie I, Rozdział 3, formularz 3.4 SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta” oraz niżej wymienione wypełnione dokumenty: 1) Kosztorys ofertowy; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 8.2. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
Dodano: 2024-03-14 - Bieżące utrzymanie nie asfaltowych dróg gminnych w roku 2024
Dodano: 2024-02-06 - Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Łącko
Dodano: 2023-02-22 - Modernizacja drogi wewnętrznej przy budynku Starostwa Powiatowego w Zakopanem
Dodano: 2022-09-03 - Bieżąca konserwacja i naprawa dróg gminnych żwirowych na terenie gminy Lisia Góra w 2020r
Dodano: 2021-04-08 - Wykonanie bieżących napraw elementów dróg gminnych na terenie miasta i gminy Skawina
Dodano: 2021-02-26 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych na terenie Gminy Michałowice w roku 2020 – roboty podobne
Dodano: 2021-02-19 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2021
Dodano: 2021-02-03 - Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych – gminnych oraz wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim w 2021 r. – nawierzchnie z kruszywa i asfaltowe.
Dodano: 2021-01-12 - Bieżące utrzymanie nieasfaltowych dróg gminnych w roku 2021
Dodano: 2020-12-28