Przetargi.pl
Remont drogi krajowej nr A4 na odc. w. Opole Południe – w. Krapkowice od km 242+300 do km 254+200 wraz z węzłem Krapkowice

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45085 Opole, ul. Niedziałkowskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4016344; 4545505, 4016330 , fax. 077 4544468
  • Data zamieszczenia: 2017-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
    ul. Niedziałkowskiego 6
    45085 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax. 077 4544468
    REGON: 01751157500147
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont drogi krajowej nr A4 na odc. w. Opole Południe – w. Krapkowice od km 242+300 do km 254+200 wraz z węzłem Krapkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie między innymi następujących robót: - prace przygotowawcze i organizacyjne: projekt organizacji ruchu, wykonanie odcinka próbnego, zapewnienie toalet przenośnych oraz wody pitnej dla użytkowników drogi, - pomiary geodezyjne, - ścinka zawyżonych poboczy i pasa rozdziału, - frezowanie warstw bitumicznych (ścieralna + wiążąca), - oczyszczenie i skropienie powierzchni pod ułożenie każdej warstwy konstrukcyjnej, - zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitym, - ułożenie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego, - ułożenie w-wy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej (SMA11S), - wymiana dylatacji bitumicznych na obiektach mostowych, - wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, - wykonanie oznakowania punktów referencyjnych masami termoplastycznymi, - remont ścieków trójkątnych z prefabrykowanych elementów, - remont wlotów ścieków skarpowych i studzienek skarpowych, - regulacja pionowa studni rewizyjnych, - wymiana uszkodzonej kratki ściekowej wraz z regulacją pionową studzienek, - remont wysp kanalizujących, - wymiana czujników pomiarowych (pętli indukcyjnych) systemu zarządzania ruchem wraz z testem sprawdzającym, - wymiana barier betonowych, - demontaż i montaż barier stalowych, - remont obiektów mostowych nad rzeką Odrą. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do: • Wykonania i uzyskania zatwierdzenia przez właściwe organy zarządzające ruchem projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177 poz.1729). • Opracowania PZJ, • Wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót, organizacji placu budowy, • Zrealizowania wszelkich czynności, robót i prac koniecznych do prawidłowego, zgodnego z przepisami wykonania robót. • Wykonania badań kontrolnych warstw bitumicznych, • Uporządkowanie terenu prowadzonych robót w tym zamiatanie nawierzchni z grysów. Zgodnie z §2 pkt. 4 Istotnych dla stron postanowień umowy: ”Zanieczyszczenia i odpady powstałe w związku z realizacją niniejszej umowy stanowią własność Wykonawcy, należy je wywieźć poza teren budowy oraz zagospodarować z uwzględnieniem przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. ( j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 , ze zmianami). Wykonawcę obciążają wszelkie koszty, działania i obowiązki związane z ich usunięciem, przechowywaniem i z prawidłowym gospodarowaniem nimi ….”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 400 000,00zł (słownie złotych: czterysta tysięcy złotych 00/100). 16.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 22 1130 1219 0026 3102 9790 0001 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach