Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 534 92 39 , fax. 81 5349239, 5324467
- Data zamieszczenia: 2020-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
tel. 81 534 92 39, fax. 81 5349239, 5324467
REGON: 17511575001610 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi krajowej nr 74 zarządzanej przez GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Kraśniku w dwóch lokalizacjach: odcinek nr 1 droga krajowa nr 74 od km 178+060 do km 178+560 w m. Rachów Nowy, odcinek nr 2 droga krajowa nr 74 od km 182+110 do km 182+610 w m. Dąbrowa” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi krajowej nr 74 na dwóch odcinkach o łącznej długości 1 km, zlokalizowanych: - odcinek nr 1 od km 178+060 do km 178+560 w m. Rachów Nowy; - odcinek nr 2 od km 182+110 do km 182+610 w m. Dąbrowa. Zakres robót obejmuje frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki. Mechaniczne czyszczenie nawierzchni pod warstwy wyrównawczą i wiążącą. Mechaniczne skropienie nawierzchni emulsją asfaltową pod warstwy: wyrównawczą i ścieralną. Ułożenie warstwy przeciwspękaniowej - siatki szklanej powlekanej asfaltem. Wyrównanie sfrezowanej nawierzchni betonem asfaltowym AC 16W w ilości 100 kg/m2 z zagęszczeniem mechanicznym. Wykonanie nawierzchni z mieszanki SMA 11 (warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm). Wykonanie utwardzenia poboczy z destruktu bitumicznego. Wykonanie grubowarstwowego strukturalnego oznakowania poziomego za pomocą mas chemoutwardzalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233121-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną