Gmina Pątnów ogłasza przetarg
- Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
- Data zamieszczenia: 2018-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
Pątnów 48
98-335 Pątnów, woj. łódzkie
tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
REGON: 73093471400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Dzietrzniki” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące realizacji inwestycji drogowej polegające na remoncie drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Dzietrzniki. Remont istniejącej nawierzchni drogi i korekta niwelety ma na celu usprawnienie i poprawę warunków komunikacji pomiędzy posesjami i terenami rolnymi przyległymi do przedmiotowej drogi. Parametry przedmiotowej drogi po remoncie: - długość łączna remontowanej drogi: 636 mb, - szerokość nawierzchni jezdni 3,5 m (odcinek dł. 575) oraz 2,5 m (odcinek dł. 61mb), - szerokość poboczy: 0,5 – 0,75m, - nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy, - pobocza: kruszywo łamane (kliniec). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 8.3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Dzietrzniki”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 8.6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 8.6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 8.7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 8.7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 8.7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego określenia przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1. Oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia i dokumenty wymagane w sekcji 4-6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi gminnej 101361E ul. Leśna w Łękińsku wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Widawa, pow. łaski, woj. łódzkie
Dodano: 2024-03-26 - „REMONT NAWIERZCHNI DROGOWYCH NA TERENIE ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. MJR PIL. WŁADYSŁAWA SZCZEŚNIEWSKIEGO W WIDZEWIE”
Dodano: 2023-09-20 - Remont dróg gminnych w m. Wola Niechcicka Stara i m. Budy, gmina Rozprza
Dodano: 2023-09-05 - PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 162283E – UL. PRZELOTOWEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE JEZDNI, ZJAZDÓW I BUDOWIE CHODNIKA
Dodano: 2023-08-29 - Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Sieradz
Dodano: 2023-05-03 - Poprawa dostępności do terenów produkcyjnych - przebudowa ul. Jagiełły
Dodano: 2023-02-22 - Remont drogi gminnej nr 119024E w miejscowości Swędzieniejewice, drogi gminnej nr 119014E w miejscowości Jelno, oraz drogi gminnej nr 119008E w miejscowościach Marżynek i Młodawin Górny gmina Zapolice
Dodano: 2023-02-10 - Przebudowa drogi gminnej nr 101009E w miejscowości Mierzynów
Dodano: 2023-01-13 - Modernizacja drogi powiatowej nr 3501E w miejscowości Chorzew
Dodano: 2022-12-14