Gmina Błaszki ogłasza przetarg
- Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 292 491 , fax. 438 290 932
- Data zamieszczenia: 2017-08-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Błaszki
pl. Niepodległości 13
98-235 Błaszki, woj. łódzkie
tel. 438 292 491, fax. 438 290 932
REGON: 730934358 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.blaszki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej w miejscowości Włocin - Kolonia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagany zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów cząstkowych masą min. - asfaltową. Na istniejącą i wyremontowaną jezdnię z MMA należy na szerokości 3,75m ułożyć warstwę wyrównawczą z masy min. - asfaltowej AC 11S 50/70 o zmiennej grubości. W dalszej kolejności należy ułożyć warstwę ścieralną z masy min. asfaltowej AC 11S 50/70 o szerokości 3,75m. I grubości 4cm. Dopuszcza się ułożenie warstwy warstwy wyrównawczej łącznie z warstwą ścieralną Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące, maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45233220-7 5.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Przedmiot umowy musi byś wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz wymogami niniejszej SIWZ. 5.3. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane muszą być przy użyciu materiałów i urządzeń własnych. 5.4. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5.5. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Projekt karty gwarancyjnej stanowi załącznik do umowy – załącznik nr 8 do siwz. 5.6. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 5.6.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: 5.6.1.1. Pracownicy wykonujący prace bitumiczne min 1 osoba 5.6.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5.6.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do : 5.6.2.1.żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 5.6.2.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 5.6.2.3.przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, 5.6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 10 dni – wykonawca przedłoży zamawiającemu w szczególności podane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 5.6.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: 5.6.3.1. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, 5.6.3.2.poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, 5.6.3.3.poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, 5.6.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o prace osób wykonujących wskazane w pkt. 5.6.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej wysokości określonej w umowie stanowiącej załącznik Nr 8 do niniejszego siwz. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5.6.1. czynności traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 5.6.1. czynności. 5.6.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może również zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Błaszkach nr konta: 20 9245 0002 0000 0202 2000 0090 Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty przetargowej. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert (zaleca się aby oryginał złożyć w Kasie Urzędu Miejskiego w Błaszkach a kopię ,,potwierdzoną za zgodność z oryginałem" należy dołączyć do oferty przetargowej).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym. 2.Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty, 3. Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika – gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie – w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli wykonawca dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów (zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą- w oryginale) 5. Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom (Załącznik nr 7 do SIWZ), 6. Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do niniejszej siwz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Kałdunach dz. 9, 368/184, w ramach zad. inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa dróg wewnętrznych (drogi betonowe)
Dodano: 2024-05-15 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Działy na dz. nr ewid. 82 i 101
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa i rozbudowa odcinka drogi powiatowej nr DP 3500E na terenie Gminy Rząśnia
Dodano: 2024-02-27 - Bieżące utrzymanie dróg, ciągów pieszych i rowerowych oraz oznakowania pionowego dróg będących w zarządzie Gminy Bełchatów
Dodano: 2024-02-06 - Modernizacja dróg gminnych nr 105107 E i 105119 E w miejscowości Krępa
Dodano: 2024-01-18 - Rozbudowa ul. Żytniej w Ksawerowie
Dodano: 2023-12-18 - Budowa parkingu
Dodano: 2023-12-14 - Budowa parkingu
Dodano: 2023-11-06 - Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej wraz z ciągiem pieszym i rowerowym w Gminie Tuszyn - etap III
Dodano: 2023-10-23 - Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 118304E w miejscowości Dobrosław na działce 325 dł. 930m.
Dodano: 2023-09-20