Przetargi.pl
"Remont drogi gminnej w miejscowości Grabowa"

Gmina Pątnów ogłasza przetarg

  • Adres: 98-335 Pątnów, Pątnów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pątnów
    Pątnów 48
    98-335 Pątnów, woj. łódzkie
    tel. 438 865 220, , fax. 438 865 250
    REGON: 73093471400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.patnow.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Remont drogi gminnej w miejscowości Grabowa"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące realizacji inwestycji drogowej polegające na remoncie drogi gminnej w miejscowości Grabowa. Początek przedmiotowej drogi gminnej w km 0+000 zlokalizowany jest na skrzyżowaniu z drogą gminną (krawędź bitumiczna jezdni – działka nr ewid. 244), natomiast koniec 5mb za granicą działek nr ewid. 123 i 124 w km roboczym 1+185.W stanie istniejącym remontowany odcinek drogi o łącznej długości 1185mb posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego o szerokości około 3m. Nawierzchnia posiada znaczne ubytki i jest zdeformowana w przekroju poprzecznym i podłużnym. Droga w złym stanie technicznym, zniszczona dotychczasowym użytkowaniem oraz wpływami atmosferycznymi wymaga remontu i wzmocnienia masami bitumicznymi. Tereny przyległe do drogi to posesje prywatne, grunty leśne i orne. Powyższe tworzy linie rozgraniczające niniejszej inwestycji i jest zgodne z ustaleniami dokonanymi w przedmiotowej sprawie z Urzędem Gminy w Pątnowie. Droga nie posiada chodników, ruch pieszy odbywa się skrajem istniejącej jezdni drogi. Droga przebiega w odcinkach prostych i łukach poziomych w planie oraz różnych łukach pionowych, przekrój drogi szlakowy o spadkach jedno i dwustronnych. Droga przebiega po gruntach przepuszczalnych. Wody opadowe z terenu drogi gminnej odprowadzane powierzchniowo na pobocza nieutwardzone w granicach pasa drogowego. Remont istniejącej nawierzchni drogi i korekta niwelety ma na celu usprawnienie i poprawę warunków komunikacji pomiędzy posesjami i terenami rolnymi przyległymi do przedmiotowej drogi. Remont nawierzchni podniesie jej nośność i pozwoli w pełni normatywnie korzystać z szerokości nawierzchni. Parametry przedmiotowej drogi po remoncie: - długość łączna remontowanej drogi: 1185mb - szerokość nawierzchni jezdni 3,0m - szerokość pasa drogowego 4,5-9m - szerokość poboczy: 2x0,5m - nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy - pobocza: kruszywo łamane (kliniec – pochodzenia magmowego) - parametry techniczno-użytkowe po remoncie drogi pozostają be zmian. Zakres robót obejmował będzie: - profilowanie i ścinka istniejących poboczy w miejscach zawyżonych o grubości średniej 15cm z nadaniem spadku 6%, - lokalnie w miejscach przewarstwień gruntem piaszczystym i roślinnością, wymiana istniejącej podbudowy o grubości 20cm i szerokości 3,2m (odcinki o długości łącznej 100mb), - ułożenie i wyprofilowanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm dla uzyskania spadku daszkowego lub jednostronnego jezdni z zagęszczeniem mechanicznym grubości średniej 12cm; wyokrąglenie skrzyżowania w km 0+000 i 0+905 łukami R5; - ułożenie warstwy ścieralnej AC 11 S 50/70 KR3 grubości 4cm szerokości 3m; - wyokrąglenie skrzyżowania w km 0+000 i 0+905 łukami R5 po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu kationową emulsją asfaltową podbudowy kamiennej w ilości 0,5kG/m2, - wykonanie remontu zdegradowanych poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5mm grub. 15cm (obustronnie) ze spadkiem 6%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.). 3. Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem rachunek bankowy Zamawiającego w Rejonowym Banku Spółdzielczym Lututów O/Wieluń, nr rachunku 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040. Na przelewie bezgotówkowym należy umieścić informację: WADIUM „Remont drogi gminnej w miejscowości Grabowa”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 7.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 7.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje szczegółowego określenia przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną, 2) Oświadczenie wstępne potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2), 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika). 4) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 4.2.1 i 4.2.2 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach